A GM azt reméli, hogy a reklámok révén a közönség a gyártó autóira, és nem a nagy veszteségekre, leépítésekre és gyárbezárásokra fog koncentrálni. "Ez az akció arról szól, hogy megmutassuk a társaság valódi arcát. A fő cél az, hogy valami élvezhetőt nyújtsunk a fogyasztóknak, amitől újból nagyra becsülhetik a céget" - mondta el Bob Kraut marketingmenedzser. Az "Akkor és most" elnevezésű hadjárat régi GM-járműveket és más ikonikus tárgyakat hasonlít össze a gyártó új modelljeivel.
A GM erőfeszítéseinek jót tett, hogy hétfőn egy könyvelési bűvészmutatványnak köszönhetően a 323 millió dolláros negyedéves veszteség 445 milliós nyereséggé változott. Napvilágot láttak azonban csődbírósági eljárással és leépítésekkel kapcsolatos hírek is - írja a USA Today.
Egy sikeres kampány döntő fontosságú lehet a cég számára, hiszen eladásai egy év leforgása alatt 7 százalékkal estek, miközben a világpiac stagnáló forgalmat produkált. A gyártó piaci részesedésében 50 százalék felett volt, ma ez az érték 25 százalék körüli.