2p

Az amerikai General Motors (GM) autógyártó folytatja imázsjavító reklámhadjáratát, ma jelenik meg a kampány második eleme. A nyár folyamán futó hirdetésekkel a mostanában nagy nehézségekkel küzdő cég megbecsültségét kívánja valamelyest helyrehozni.

A GM azt reméli, hogy a reklámok révén a közönség a gyártó autóira, és nem a nagy veszteségekre, leépítésekre és gyárbezárásokra fog koncentrálni. "Ez az akció arról szól, hogy megmutassuk a társaság valódi arcát. A fő cél az, hogy valami élvezhetőt nyújtsunk a fogyasztóknak, amitől újból nagyra becsülhetik a céget" - mondta el Bob Kraut marketingmenedzser. Az "Akkor és most" elnevezésű hadjárat régi GM-járműveket és más ikonikus tárgyakat hasonlít össze a gyártó új modelljeivel.

A General Motors zászlóshajója, a Hummer H2-es

A GM erőfeszítéseinek jót tett, hogy hétfőn egy könyvelési bűvészmutatványnak köszönhetően a 323 millió dolláros negyedéves veszteség 445 milliós nyereséggé változott. Napvilágot láttak azonban csődbírósági eljárással és leépítésekkel kapcsolatos hírek is - írja a USA Today.

Egy sikeres kampány döntő fontosságú lehet a cég számára, hiszen eladásai egy év leforgása alatt 7 százalékkal estek, miközben a világpiac stagnáló forgalmat produkált. A gyártó piaci részesedésében 50 százalék felett volt, ma ez az érték 25 százalék körüli.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!