1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ második legnagyobb autógyártója, a Toyota megduplázza gyártókapacitását Kínában, a guangzhou-i gyárában, hogy kielégítse az ország növekvő keresletét.

A nyugat-kínai üzem - mely 2006 májusában kezdte meg működését együttműködve a Guangzhou Automobile Grouppal - kapacitása 200 ezer darab autóra nő az év végére, az alkalmazottak száma pedig 2100-ról 3500-ra emelkedik.

Nem csak a japán autógyártó remél hasznot a gyorsan növő és olcsó munkaerőt kínáló kínai piactól. A Honda 2007 végéig évente 50 ezer autóval növelné a gyártott mennyiséget, a Nissan pedig 150 ezerről 270 ezerre emelné outputját egy év alatt az országban.

A Toyota 2006-ban több mint kilenc millió autó gyártását tervezi, s az év végéig frigyre léphet a General Motors-szal. A 2005-2006-os pénzügyi év folyamán a japán gyártó 10,89 millió járművet készített hazájában, míg 10,93 milliót külföldön, s növelni tudta piaci részesedését az USA-ban - írja a BBC News.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!