A nyugat-kínai üzem - mely 2006 májusában kezdte meg működését együttműködve a Guangzhou Automobile Grouppal - kapacitása 200 ezer darab autóra nő az év végére, az alkalmazottak száma pedig 2100-ról 3500-ra emelkedik.
Nem csak a japán autógyártó remél hasznot a gyorsan növő és olcsó munkaerőt kínáló kínai piactól. A Honda 2007 végéig évente 50 ezer autóval növelné a gyártott mennyiséget, a Nissan pedig 150 ezerről 270 ezerre emelné outputját egy év alatt az országban.

A Toyota 2006-ban több mint kilenc millió autó gyártását tervezi, s az év végéig frigyre léphet a General Motors-szal. A 2005-2006-os pénzügyi év folyamán a japán gyártó 10,89 millió járművet készített hazájában, míg 10,93 milliót külföldön, s növelni tudta piaci részesedését az USA-ban - írja a BBC News.