2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem elég a Moto Z modell erős kacsintása, a Lenovo a régi nevet is visszahozza.

Rövid időn belül nagyot fordult a világ a Motorolával: miután 2016 elején kiradírozta, úgy tűnik, nem sokára visszahozza a szebb napokat látott, de még mindig patinás nevet a Lenovo, írja a Cnet.com. A magazin a Motorola vezetőjével, Aymar de Lencquesainggal készített interjút, melyben az üzletember azt mondta, mostanra a Lenovo fejében összeállt a kép, hogy milyen módon akarják prezentálni magukat. Ennek része a Motorola név visszahozása.

A Lenovo véglegesen persze nem szakított a Motorola branddel, legalábbis a nemrég bemutatott Moto Z modulárisan bővíthető okostelefonjuk nevében és a klasszikus, denevérszárnyakra emlékeztető „M” logójában is a nagy elődre utal. Ezzel együtt a cég a „visszamotorolásítást” nem egyszerre, hanem országonként, fokozatosan tervezi véghez vinni, míg az egész világon ismét Motorolának nem hívják majd a terméküket.

A lépés a legkevésbé sem meglepő, hiszen most reneszánszukat élik a rég letűnt, ikonikus mobiltelefonok. A Nokia a Mobile World Congressen hozta vissza a 3310-est, csak minimálisan a korszakhoz szabva, és a TCL KeyOne telefonjának klasszikus gombkészletével újra lendületet venne a Blackberry öröksége is.

A nosztalgia erejére szüksége is van a Lenovo-nak, mert a tavalyi év során kihullt a legkeresettebb öt mobilbrand közül, olyanok előzték meg, mint a Huawei vagy az Oppo.

A Motorola mobiltelefonos üzletágát működtető önálló cégét, a Motorola Mobilityt még 2011-ben vette meg a Google, majd adta el 2014-ben a Lenovo-nak.

mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!