4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első adás után ugyan érte kritika is a Sztárban sztárt, ám az emberek szeretik a műsort, nem véletlenül lett ismét a legnézettebb műsor. A vasárnap ugyan a TV2-é volt, de a hét több estéjén továbbra is az RTL Klub a legnézettebb.

Előzetesen is voltak fanyalgók, amit az első adás némileg meg is erősített: a Sztárban sztár esetében félő volt, hogy a harmadik évadra nem lesz annyi karakteres előadó, vicces személyiség, ami a korábbinál hosszabb évad tartalmas megtöltéséhez kell. Az első és a mögöttünk hagyott vasárnap vetített második adásban is voltak gyengébb produkciók. Igaz, a műsor legnagyobb hibája messze nem a szereplők összetétele lett, hiszen ettől ugyanis jócskán elmarad a zsűri színvonala. Pedig az elmúlt években akár a Sztárban sztár, akár a TV2 tehetségkutatóit nézzük (Megasztár, Voice, Ének iskolája) az értékelő, mentoráló személyek kapcsán mindig sikerült megtalálni azt az egyensúlyt, amely a semmitmondó kedveskedés és az egészséges kritika között volt. Bár, ahogy a showműsorban sok minden más is, ez is szubjektív, de nem vagyunk egyedül azzal a véleményünkkel, hogy a zsűri összetétele nem lett a műsor erőssége.

Ami a számokat illeti, a Sztárban sztár első adása volt két hete a legnézettebb műsor, mind a kereskedelmi célcsoportban, mind a teljes népességet (4 év felettiek) tekintve. Nem változott ez a múlt heti második résszel sem. A teljes lakosságot tekintve bő 25 ezer embert vesztett a műsor, de még így is közel másfél millió nézője volt, ami nem csak a csatorna, de a hazai tévés piac szempontjából is elismerésre méltó szám. Ami a TV2 számára ugyanakkor külön öröm lehet, hogy a hirdetők számára legfontosabb 18-49 éves korosztály esetében még a bemutatkozó adásnál is több nézőt sikerült elérni, 30 ezer felett volt a második adáshoz kapcsolódó új nézők száma. Összehasonlításként érdemes megemlíteni, hogy az RTL Klub legnézettebb múlt heti műsorai, a Barátok közt hétfői adása, vagy a Karib-tenger kalózainak második része a kereskedelmi célcsoportban 150 ezerrel kevesebb embert érdekelt, míg a teljes lakosság esetében 400 ezres volt a differencia.


A legnézettebb műsor ugyan ismét a TV2-höz kötődik, az esti időszakban (19 és 23 óra között) az RTL Klub azonban sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt nyújt. A csatorna magabiztosan nyeri az estéket, és a hétvégén is tudja tartani a munkanapokon elért közönségarányt. A teljes képhez persze az is hozzátartozik, hogy a hétköznap estéken a nyári vergődés után nagyon szépen újra felépítették a TV2 nézettségét, így már belátható távolságra tudott kerülni a vetélytársához képest. Ehhez persze – ahogy arról korábbi tévés összefoglalónkban már megemlékeztünk – nagyon kellett az Ezek megőrültek, amely folyamatosan a csatorna átlaga felett tud teljesíteni, javítva azt. A csatornának most őszre sikerült egy stabil műsorfolyamot építenie az esti órákra, a Tények után ugyanis a Jóban rosszban és az Ezek megőrültek is viszonylag magas közönségarányt érnek el.

Az RTL Klub esti műsorkínálata hétfőn egy visszatérő műsorral bővült, újra képernyőre került a Konyhafőnök. A csatorna szerint a harmadik évaddal jelentkező műsorban a versenyzőknek ezúttal nemcsak a már jól ismert zsűrit – vagyis Bernáth Józsefet, Fördős Zét és Vajda Pierre-t – kell lenyűgözniük, de rátermettségüket, gasztronómiai felkészültségüket is minden eddiginél jobban kell bizonyítaniuk. Egyebek mellett olyan helyzetekben is bizonyítaniuk kellett a konyhában, mint egy 120 fős esküvő fogásainak elkészítése. A gasztroreality egyébként nem rendezi át az ősszel bevezetett műsorrendet, csupán az Egy perc és nyersz című vetélkedőt váltja fel, és ugyanúgy 18,55-től kerül adásba.

Összefoglalva a mögöttünk hagyott hétet, a vásárnapi Sztárban sztárnak köszönhetően egy alkalommal a TV2-t nézték főműsoridőben a legtöbben, míg a kereskedelmi célcsoportban hat estét nyert az RTL Klub. A 18-49-es korcsoportban főműsoridőben (19-23 óra között) az RTL Klub műsorait átlagban a készülékeket nézők átlagosan 18,7 százaléka követte. A TV2-t a nézők 14 százaléka nézte. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára ezúttal is a F+ (6% SHR) léphetett fel, míg a Cool (5,1% SHR) tovább csúszott lefele. A Viasat3 (3,4% SHR) és a Duna TV (3% SHR) sem tudott számottevően előre lépni az egy héttel korábbiakhoz képest.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!