Háborog a reklámszakma egy része, a kancellária pedig magyarázkodik. A reklámosok állítják, hogy a közbeszerzési eljárások értékelésekor sokszor csak azt nézik, hogy minél kevesebb forintot költsenek a minisztériumok feladatainak megismertetésére. Az egyik reklámügynökség neve mellőzését kérő szakembere egyszerűen ostobának titulálta a rendszert - írja a Magyar Hírlap.
Braun Róbert kormányfői főkommunikátor a minősítést túlzásnak tartja, de elismerte, hogy a közbeszerzési törvény elsősorban "nem a kreativitást és a szakmai hozzáértést veszi figyelembe". A kormány az európai uniós csatlakozásig, illetve az európai parlamenti választásokra buzdításig sok százmillió forintot költ propagandára. A gazdasági minisztérium 160 milliós akcióját üde színfoltnak tartják a szakemberek, a kancellária 400 milliós reklámprojektjén azonban még rengeteget kell dolgozni.
Háborognak a marketingesek a kormányzati hirdetések miatt
A reklámszakma szerint a kormányzati tenderek során csak az árat veszik figyelembe, miközben a szakmai szempontokat mellőzik.