1p

A tavalyi év utolsó negyedévében 30 százalékkal bővült az e-kereskedelmi forgalom, amely így 17,2 milliárd dollárra rúgott. A 2002-es év hasonló időszakában a kereskedők 13,2 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak a kibertérben - derül ki a comScore számaiból.

A karácsonyi időszak, amely immár nem csak a hagyományos, de az e-kereskedelem szempontjából is a legfontosabb időszakká vált folyamatos növekedést mutatott az elmúlt években. Míg 1999-ben 5,4, addig 2000-ben 9,2, egy évvel később 10,8 milliárdos forgalmat regisztrálhattak a webes áruházak.

Az utolsó negyedévre vonatkozóan az elmúlt időszakban több adat is napvilágot látott, számolt be az eMarketer. A különbségek elsősorban az eltérő definíciókból származnak. Az év végi időszakra az amerikai kereskedelmi kormányzat is hasonló számokat vár, mint a most közzétett felmérés, a hivatal 17,77 milliárdot jelzett előre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!