Az ázsiai érdekeltségek forgalma 26,4 százalékkal 3,916 milliárd fontra, működési szintű profitjuk 30,7 százalékkal 200 millió fontra emelkedett. A Nagy-Britannián kívüli európai hálózat tavaly 20,6 százalékkal 5,246 milliárd fontra növelte értékesítését; működési eredménye 9,1 százalékkal 265 millió fontra nőtt.
Az online forgalom nőtt a legjobban
A Tesco internetes forgalma is meredek bővülést mutatott: a cég virtuális áruháza 31,9 százalékkal 1 milliárd fontra növelte eladásait a 2005-ös pénzügyi évben.
238 Tesco nyílt külföldön tavaly
A csoportszintű eladótér 56 százaléka már külföldön van; a tavalyi pénzügyi évben Közép-Európában több új eladótér nyílt, mint Nagy-Britanniában. A beszámoló szerint a februárral zárult pénzügyi évben 238 új külföldi Tesco-áruház nyílt meg, ezzel 814-re emelkedett a külföldi szupermarketek száma (a cég hazájában 1800 üzlet működik).