A társaság által közzétett óriásplakát reklámtájékoztatásának fő mondanivalója, hogy 111 111 forintért kapható a megjelenített notebook. Az árközlés azonban részletes magyarázatra szorul, mert a jelzett áron - meghatározott feltételek teljesítése esetén is - csak a fogyasztók korlátozott köre és csak a vásárlást követő évben az adóbevallással kapcsolatos eljárás lezárásával juthat a 60 000 forintos árkedvezményhez. Ennél fogva mindkét közlés (nagybetűs ár + magyarázat) azonos fontosságú, s egyenrangú egymással. Mindkét közlés befolyásolja a fogyasztó döntését abban, hogy megvásárolja-e a kínált notebookot vagy sem.
Amennyiben a Notebook.hu az egymáshoz tartozó közlések egyensúlyát megbontja akár az észlelhetőséget, az olvashatóságot bizonytalanná, kétségessé tevő módon, valójában a versenyjogi tilalmakat szegi meg, mert csak formálisan tartja be azokat, s akár reklámszakmai okokra való hivatkozással indokolatlanul háttérben maradnak az értékesítést előnytelenül befolyásoló lényeges tulajdonságok, körülmények.