4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Vasárnap nem kellett az X-Faktorral viaskodnia a Sztárban sztárnak, így az elmúlt hetek számainál sokkal magasabb lett a TV2 nézettsége. Szintén a csoporthoz kapcsolódó hír, hogy januártól a Telekom kábeltévés előfizetőihez is eljutnak az idén indított kisebb csatornák.

Eddig meglepően megbízhatóan teljesít az RTL Klub tehetségkutatója, az X-Faktor, a csatornánál óvatosan bánnak a műsorral. Mi a magunk részéről azt vártuk, hogy az önjelölt amatőr előadókat bemutató válogató műsorokat követően az élő adásokra visszaesik majd a nézettség, de ez eddig nem következett be. Az RTL ugyanakkor valószínűleg nem is akarja ezt megvárni, hiszen a korábbi évadokkal szemben rövidebbre fogták az X-Faktort.

Az RTL-es tehetségkutató ezúttal a korábban szokásos tíz hétig tartó döntőzés helyett hét hétbe sűríti a győztes kiválasztását. A november 5-én induló élő adások így ismét kifutnak karácsonyig, ami viszont nem újdonság a produkció esetében. A csatorna úgy gyorsított a folyamaton, hogy az első három adásban minden alkalommal 2-2 kieső lesz, majd onnantól fogva már a korábbi forgatókönyvet követve csak egy. Az RTL egyébként szokás szerint le fog húzni még egy bőrt a népszerű tehetségkutatóról, és ismét indul kísérőadás. Ezt egy kvázi újoncra bízzák, hiszen az Éjjel-nappal Budapestben feltűnt Kovács Dóra vezeti majd, aki idén ősszel egy másik produkcióban, a Nyerő párosban is szerepelt a képernyőn.

Eladó Elvis egykori háza

Azzal, hogy a mögöttünk hagyott héten a hétvége mindkét napja helyett csak szombaton volt X-Faktor, sokat segítettek a TV2 egyetlen igazán erős őszi produkcióján, a Sztárban sztáron. Legutóbbi heti összefoglalónkban már-már temettük a Sztárban sztárt, hiszen az első adás óta a nézettsége (hullámzó teljesítményt mutatva, de) lefele tartott. A showműsor most ránk cáfolt, és a konkurencia hiányát jól használta ki, a nézettsége az idei évad legmagasabb szintjét érte el. Ezzel egyébként a teljes lakosságban a legnézettebb műsorszám lett. Ráadásul a kereskedelmi célcsoportban is nagyon látványosan nőtt a nézettsége, igaz itt nem sikerült lenyomnia az X-Faktort, de legalább a lista második helyére vissza tudott kapaszkodni.

A TV2-csoporthoz kapcsolódó hír, hogy a Magyar Telekom úgy döntött, 2017. január 1-től a tévés csomagjaiba bekerülnek Andy Vajna új csatornái, így többek között a Kiwi TV, az Izaura TV és a Csili TV elérhetők lesznek. Valószínűleg kisebb visszhangja lenne az ügynek, ha a kikerülő csatornák nézettség a nullához konvergálna, ezzel szemben a rétegcsatornák között népszerűnek számító FOX és a National Geographic nem lesz a januártól elérhető. Ahogy az elmúlt időszakban megszokhattunk, természetesen most is gazdasági okokkal magyarázható a döntés, mint a Telekom közleménye fogalmazott: minden műsorterjesztővel tárgyalni szokott, így volt ez a FOX esetében is, de "szemben más csatornákkal, sajnálatosan a FOX és a National Geographic Channelt képviselő társasággal nem született olyan megállapodás, amely mindkét fél számára megfelelő lett volna. Így a Telekom megegyezés hiányában nem szerepeltetheti ezeket a csatornákat 2017-től a kínálatában". A kipenderített adókat képviselő cég azt közölte, hogy „Szomorúan értesültünk róla, hogy a Magyar Telekom úgy döntött, 2017. január 1-től nem viszi tovább a FOX Networks Group csatornáit, és ilyen módon nem teszi lehetővé előfizetői számára, hogy tovább élvezhessék magas színvonalú, műfajukon belül meghatározó jelentőségű csatornáinkat, a rendkívül népszerű National Geographic-ot, Nat Geo Wildot és FOX-ot. A FOX Networks Group csatornái továbbra is elérhetőek szinte minden tévészolgáltatónál, megtalálhatóak többek között a UPC, a DIGI és az Invitel kínálatában. További információt csatornáink és a szolgáltatók weboldalán talál.”

A 44. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban az RTL Klub ismét kicsit ellépett a mezőnytől. A csatorna átlagos közönségaránya 21,8 százalékos volt, míg a TV2-t a készülékek előtt ülők 12,1 százaléka nézte. A harmadik helyre ezúttal a F+ (5,1% SHR) került, majd a Cool (3,9% SHR) következett. Az egy héttel korábban jelentősen előreugró Viasat3 (2,8% SHR) most visszacsúszott. A Duna TV (2,1% SHR) ugyan sereghajtó maradt, de legalább javított a számain.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!