2p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kiemelkedően magas, akár 60 százalékos is lehet a termékfelidézés a TV2 műsorában megjelenő márkák estében. Ezt az eredményt hozta az Ipsos kutatása, mely a TV2 megbízásából a hazai piacon elsőként vizsgálta a termékelhelyezés hatékonyságát.

A hazai piacon elsőként a TV2 nyújt releváns információt hirdetőinek a termékelhelyezés hatékonyságára vonatkozóan. Az Ipsos által kifejlesztett, nemzetközileg is új módszer otthoni környezetben képes mérni a hirdetés-hatékonyságot a tényleges műsornézők körében. A kutatás egyértelműen megállapítja: a TV2 műsorában elhelyezett termékek esetében, a támogatott visszaidézések akár 60 százalékot is elérhetnek. A műsorban ily módon megjelenő márkák, mint például a HOT! Magazin, a Blikk újság, a Hell energiaital, illetve a Lancia Ypsilon 50-60 százalékos visszaidézési arányt értek el.

A kiemelkedő eredményt általában a szituációba ágyazott, aktív termékelhelyezések hozták, melyek legalább kétszer olyan emlékezetesek, mint a passzív, kellék típusúak. Mindez azt jelenti, hogy akár már az egyszeri termékmegjelenés is hatásos lehet, ha az aktívan, szituációba ágyazva jelenik meg.
Az adatokból feltételezhetjük, hogy hatékonyabb a termékelhelyezés, ha ezt követően, vagy ezzel párhuzamosan passzív módon is megjelenik a termék a műsorban több adáson keresztül.

A kutatás megállapítása szerint a nézők is pozitívan fogadják a valódi termékek szerepeltetését a műsorban. A műsorhoz illő termékelhelyezések véleményük szerint "életszagúbbá" teszik a műsort.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!