Az egyes termékekre különböző kategóriákban adhatták le voksukat a látogatók. Az eredmények többnyire megfelelnek az európai trendeknek, de a magyar közönség több kategóriában is meglepetést okozott a szervezőknek. Az egyik legnagyobb ilyen meglepetés talán, hogy amíg Európa minden országában az Apple vagy az Apple iPod lett a legcoolabb technológiai termék, úgy Magyarországon a Nokiát azonosították a cool fogalmával a szavazók.
A fogyasztói szavazás eredményét az alábbi táblázatban tekinthetik meg:

Retro élelmiszerek a topon: Pöttyös, Sport Szelet, Piros Mogyorós
Az ételek között egy igazi hungarikum végzett az élen: a Pöttyös túró rudija messze a legcoolabb a többi termék között a fogyasztók véleménye szerint. Ebben a kategóriában egyébként számos visszatérő található az elmúlt évtizedekből, a legtöbb szavazatot elért termékek között megtalálható a Sport Szelet, a Piros Mogyorós és a Boci csoki is. Ezek szerint tehát a "retro" márkák továbbra is igen kedveltek hazánkban.
Érdekes módon, amíg például az autók között az átlagemberek számára szinte elérhetetlen luxusmárkák diadalmaskodtak (Porsche 911, Ferrari, Lamborghini), addig a lakásfelszerelési termékek között az inkább tömegeket megszólító Ikea lett a legcoolabb.
A fogyasztók mellett a reklámszakemberekből álló, szakmai értékelést végző CoolBrands bizottság is megpróbálta meghatározni a "coolság" fogalmát. Megállapításuk szerint a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy egyfajta önkifejezési eszköz, hiszen tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében. A szakmai bizottság szintén leadta szavazatát az általa coolnak tartott márkákról, ennek végeredményét a szervezők június 29-én jelentik be.