2p

A világ második legnagyobb Contact Center szolgáltatásokat nyújtó vállalata, a Teleperformance bejelentette, hogy 70 százalékos résztulajdont szerzett a Photel Kommunikációs Zrt-ben, amely a kihelyezett contact center piac egyik vezető szereplője Magyarországon.

A Photel kihelyezett CRM és Contact Center szolgáltatásokat nyújt partnereinek, melyben kiemelt szerepet kapnak a telefonos és internetes ügyfélszolgálati programok, illetve a vevőgondozást elősegítő és értékesítési programok. A cég közel 100 munkaállomást működtet Budapesten, ahol 80 százalékban bejövő és 20 százalékban kimenő kontaktusokat kezel. Ügyfélkörét magyar és nemzetközi partnerek alkotják, elsősorban olyan fejlődő iparágak meghatározó szereplői, mint a pénzügyi-biztosítási szektor, az autóipar, a média, a szállítmányozás, vagy az IT és a telekom szektor. A Photel főként a magyar piacon tevékenykedik, de nemzetközi szerződései révén többnyelvű feladatokat is ellát.

A Teleperformance csoport számokban

A Teleperformance a világ második legnagyobb kihelyezett CRM és contact center szolgáltatója, mely számos márkanév alatt működik. 2005-ben a csoport éves árbevétele 1,196 millió euró volt. A cég a világon összesen 46 ezer számítógépes munkaállomást működtet, több mint 60 ezer munkavállalót foglalkoztat 268 telephelyen és több mint 51 nyelven szolgálja ki a nemzetközi vállalatok vevőit és ügyfeleit.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!