A Photel kihelyezett CRM és Contact Center szolgáltatásokat nyújt partnereinek, melyben kiemelt szerepet kapnak a telefonos és internetes ügyfélszolgálati programok, illetve a vevőgondozást elősegítő és értékesítési programok. A cég közel 100 munkaállomást működtet Budapesten, ahol 80 százalékban bejövő és 20 százalékban kimenő kontaktusokat kezel. Ügyfélkörét magyar és nemzetközi partnerek alkotják, elsősorban olyan fejlődő iparágak meghatározó szereplői, mint a pénzügyi-biztosítási szektor, az autóipar, a média, a szállítmányozás, vagy az IT és a telekom szektor. A Photel főként a magyar piacon tevékenykedik, de nemzetközi szerződései révén többnyelvű feladatokat is ellát.
A Teleperformance csoport számokban
A Teleperformance a világ második legnagyobb kihelyezett CRM és contact center szolgáltatója, mely számos márkanév alatt működik. 2005-ben a csoport éves árbevétele 1,196 millió euró volt. A cég a világon összesen 46 ezer számítógépes munkaállomást működtet, több mint 60 ezer munkavállalót foglalkoztat 268 telephelyen és több mint 51 nyelven szolgálja ki a nemzetközi vállalatok vevőit és ügyfeleit.