A filmeket egyelőre nem lehet DVD-re másolni, ezenkívül viszonylag kevesen ismerik ezt a - nem is túl olcsó - szolgáltatást, ami megnehezíti a modell terjedését. Ezért is lehet érdekes az egész iparág számára, hogyan sikerül a News Corp. kísérlete, hiszen a társaság a tavaly 580 millió dollárért megszerzett MySpace-en keresztül már százmillió potenciális vásárlót ér el. Hasonló szolgáltatás bevezetésén gondolkodik egyébként a világ legnagyobb webáruháza, az Amazon, az AOL internetszolgáltató és a Google, az Apple pedig már árul is filmeket népszerű internetes zeneboltján, az iTunes-on keresztül.
A T-Online Zrt.-nél is szerepel a tervek között az online filmértékesítés megkezdése, a szolgáltatás elindítását azonban főként az hátráltatja, hogy jelenleg nem létezik olyan tömegesen elterjedt technológia, amellyel megoldható a letöltött filmek DVD-re írása. A vállalat egyébként már tárgyal a stúdiókkal a filmek webes árusításának feltételeiről, és amint ez a probléma megoldódik, a tervek szerint elindítja online áruházát - számol be a Világgazdaság.