A minőségi gyerekcipőket gyártó és forgalmazó vállalat ebben az évben már három saját boltot nyitott, kettőt Budapesten, egyet pedig Keszthelyen. A jelenleg hat áruházat üzemeltető cég a következő három-négy évben 30 körülire tervezi növelni a saját üzemeltetésű hazai boltjai számát.
A társaság külföldön is intenzív terjeszkedésbe kezdett, a jelenleg is működő két, Bukarestben és Kolozsváron található romániai bolt mellett ősszel Nagyszebenben nyitnak új üzletet. Szeptember elején pedig Kijevben nyílik meg az első Siesta-termékeket forgalmazó bolt. A vállalat a közeljövőben intenzívebben terjeszkedik Szlovákiában és Csehországban is. A terjeszkedési célpontok között szerepel még Szlovénia és Horvátország is.
Növekvő bevétel
Az április végén zárult üzleti évben egymilliárd forintos bevételt elérő
cégnél az új üzleti évre a belföldi értékesítés 6 százalékos növekedésével számolnak. Az export felfutásával a forgalombővülés akár 12-13 százalék is lehet.
A gyermekek és a fiatalok részére készülő minőségi cipők hazai piacán 25 százalék körüli részesedésével piacvezetőnek számító Siesta Kft.-t a Marc Shoe Corporation két éve adta el a - többek közt a Richter, a Jela és a GBB márkát is jegyző - Shoe & Shirt Groupnak. Az osztrák csoport kevéssel ezután Szombathelyről a már meglévő vasvári telephelyére helyezte át a Siesta Cipőgyártó központját - írja a Világgazdaság.