3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miközben továbbra is az RTL Klub dominálja a nézettségi listákat, a főműsoridőt tekintve mindkét vezető kereskedelmi csatorna némileg veszített a részesedéséből. Ugyan nem esti program volt, de a Formula 1 nyitó futama a készülékek elé ülők felét érdekelte. Bokros Lajos hiába "mutatta meg emberi arcát", a nézőket nem érdekelte.

A 10. hét sem időjárásban, sem a kereskedelmi televíziók nézettségi versenyében nem hozott gyökeres változást: az RTL Klub a hét minden napján diadalmaskodott, a 18-49-es korosztály 28,5 százalék választotta a piacvezető kereskedelmi csatornát, szemben a TV2 21 százalékos közönségarányával. Dobogós lett az elmúlt héten a Viasat 3 (5,1% SHR), őt követte a közszolgálati M1 (4,4% SHR), majd nem sokkal lemaradva a középmezőny másik két szereplője, a COOL (4,2% SHR) és a Film+ (4.1% SHR), áll az RTL Klub közleményében.

Az elmúlt heti nézettségi adatokból kiderült, hogy a nézőket továbbra is sokkal jobban érdeklik a sztárok főzési szokásai, mint hálószobatitkaik. A Vacsoracsata magabiztosan menetelt a héten, esélyt sem adva a Mr és Mrs-nek. Míg a gasztroreality mindegyik adása bekerült a 18-49-es korosztály Top 50-es listájára (a legnézettebb adás közönségaránya 30,2% SHR 18-49), addig a meglehetősen halovány teljesítményt mutató sztárpár-show mindössze egyetlen adása árválkodik az ötvenes toplista negyvenötödik helyén (24,9% SHR). Az Aktív továbbra sem ellenfele a Fókusznak, Gönczi Gábor és kollégái minden estét hoztak az RTL Klubnak. Az autósport szerelmeseinek nagy nap volt a vasárnap: visszatért a száguldó cirkusz, a Bahrein-i Nagydíjjal startolt a 2010-es Formula-1 szezon. A kettős Ferrari győzelemmel zárult futam kiemelkedő, 52,1 százalékos közönségarányt hozott a 18-49 évesek körében, mely az előkelő hetedik helyet jelenti a Top 50-es listán, közölte a piacvezető csatorna.

Az önmagához képest is gyengébben teljesítő TV2 szokás szerint szerdán vigasztalódhatott némileg, hiszen a Doktor House című sorozat aktuális epizódja nemcsak a csatorna átlagát messze meghaladó teljesítményre volt képes (32,1% SHR), de az RTL akkor futó programját is felülmúlta. A kereskedelmileg mérvadó 18-49-es korcsoportban szoros versenyben maradt csak alul a vásárnapi filmek versenyében a TV2, hiszen a Spiderwick krónikák (27,8% SHR) csak minimálisan maradt el az RTL-en bemutatott mozisiker, a Narnia krónikáitól ( 29% SHR).

A TV2 közleményében emellett a napi szappanoperájuk eredményét emelték ki, a héten 18-49-ben a Jóban Rosszban heti átlagát 23-ról 25 százalékra emelte, igaz a konkurens adó napi sorozata, a Barátok közt heti 33 százalékos átlag SHR-t ért el.

A hullámzó teljesítményt nyújtó Hajdú Péterre az RTL Klub közleményében emlékeztek meg, az Esti Frizbi a héten eddigi legnagyobb mélyrepülését produkálta. (Egy korábbi durva visszaesést követően a TV2 még úgy nyilatkozott, hogy hosszútávon számolnak a műsorral.) A vasárnapi mozik eltérő hossza miatt ezúttal nem a Heti hetessel szemben sugárzott showműsorban hiába salsázott Bokros Lajos, és mutogatta Gergor Bernadett a köldökpiercingét, ez a nézőket enyhén szólva sem hozta lázba, és a 18-49-es korosztály tagjainak a készülékek előtt ülők mindössze 14,1 százalékát érték el.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!