A 10. hét sem időjárásban, sem a kereskedelmi televíziók nézettségi versenyében nem hozott gyökeres változást: az RTL Klub a hét minden napján diadalmaskodott, a 18-49-es korosztály 28,5 százalék választotta a piacvezető kereskedelmi csatornát, szemben a TV2 21 százalékos közönségarányával. Dobogós lett az elmúlt héten a Viasat 3 (5,1% SHR), őt követte a közszolgálati M1 (4,4% SHR), majd nem sokkal lemaradva a középmezőny másik két szereplője, a COOL (4,2% SHR) és a Film+ (4.1% SHR), áll az RTL Klub közleményében.
Az elmúlt heti nézettségi adatokból kiderült, hogy a nézőket továbbra is sokkal jobban érdeklik a sztárok főzési szokásai, mint hálószobatitkaik. A Vacsoracsata magabiztosan menetelt a héten, esélyt sem adva a Mr és Mrs-nek. Míg a gasztroreality mindegyik adása bekerült a 18-49-es korosztály Top 50-es listájára (a legnézettebb adás közönségaránya 30,2% SHR 18-49), addig a meglehetősen halovány teljesítményt mutató sztárpár-show mindössze egyetlen adása árválkodik az ötvenes toplista negyvenötödik helyén (24,9% SHR). Az Aktív továbbra sem ellenfele a Fókusznak, Gönczi Gábor és kollégái minden estét hoztak az RTL Klubnak. Az autósport szerelmeseinek nagy nap volt a vasárnap: visszatért a száguldó cirkusz, a Bahrein-i Nagydíjjal startolt a 2010-es Formula-1 szezon. A kettős Ferrari győzelemmel zárult futam kiemelkedő, 52,1 százalékos közönségarányt hozott a 18-49 évesek körében, mely az előkelő hetedik helyet jelenti a Top 50-es listán, közölte a piacvezető csatorna.
Az önmagához képest is gyengébben teljesítő TV2 szokás szerint szerdán vigasztalódhatott némileg, hiszen a Doktor House című sorozat aktuális epizódja nemcsak a csatorna átlagát messze meghaladó teljesítményre volt képes (32,1% SHR), de az RTL akkor futó programját is felülmúlta. A kereskedelmileg mérvadó 18-49-es korcsoportban szoros versenyben maradt csak alul a vásárnapi filmek versenyében a TV2, hiszen a Spiderwick krónikák (27,8% SHR) csak minimálisan maradt el az RTL-en bemutatott mozisiker, a Narnia krónikáitól ( 29% SHR).
A TV2 közleményében emellett a napi szappanoperájuk eredményét emelték ki, a héten 18-49-ben a Jóban Rosszban heti átlagát 23-ról 25 százalékra emelte, igaz a konkurens adó napi sorozata, a Barátok közt heti 33 százalékos átlag SHR-t ért el.
A hullámzó teljesítményt nyújtó Hajdú Péterre az RTL Klub közleményében emlékeztek meg, az Esti Frizbi a héten eddigi legnagyobb mélyrepülését produkálta. (Egy korábbi durva visszaesést követően a TV2 még úgy nyilatkozott, hogy hosszútávon számolnak a műsorral.) A vasárnapi mozik eltérő hossza miatt ezúttal nem a Heti hetessel szemben sugárzott showműsorban hiába salsázott Bokros Lajos, és mutogatta Gergor Bernadett a köldökpiercingét, ez a nézőket enyhén szólva sem hozta lázba, és a 18-49-es korosztály tagjainak a készülékek előtt ülők mindössze 14,1 százalékát érték el.