Az RTL Klub a 48. héten minden estét megnyert a kereskedelmi célcsoportban. A piacvezető kereskedelmi csatorna átlagosan a 18-49 éves tévénézők 33,3 százalékát ültette képernyője elé, míg a TV2-re esténként a célcsoport 20,7 százaléka kapcsolt. Harmadik a Viasat3 lett 4,8 százalékkal, tőle alig lemaradva negyedik a 4,6 százalékkal a Film+, ötödik helyezést ért el 3,2 százalékkal a Cool TV, míg a közszolgálati MTV történelmi mélypontját elérve a 18-49 éves tévénézők mindössze 2,7 százalékát tudta megszólítani esténként, így csak a hatodik helyre futott be, áll az RTL Klub közleményében.
A hét legnézettebb műsora kevéssé meglepő módon a Csillag születik volt, a kereskedelmi célcsoport 49,2 százaléka figyelte. A listán ismét csak szokás szerint a Barátok közt epizódjai és az RTL Hírek adásai követik egymást, de előkelő helyre került a Fókusz keddi adása és a Benkő feleséget keres aktuális része is. A hét legnézettebb sorozata a keddi Vészhelyzet, legnézettebb filmje pedig a Hazárd megye lordjai lett.
A TV2, mely a múlt héten a Transformers című filmmel tarolt vasárnap, illetve korábban a DVSC BL-mérkőzése révén is nyert hétköznap estét ezúttal nem tudott hathatós ellenszert találni a versenytárssal szemben.
A keddi Bajnokok Ligája élő közvetítés - a Debrecen-Liverpool összecsapás - alatt ezúttal nem ünnepelt nézettségi győzelmet a csatorna, azt viszont mindenképp sikerként könyveli el, hogy a közvetítés fiatal (18-49) férfi célcsoportban meglehetősen magas, 28,9 százalékos közönségaránnyal büszkélkedhet. Annak ellenére, hogy a mérkőzést megpecsételő korai Liverpool gól után találat nélküli összecsapást láthattunk, a férfiak körében az első félidő 27,9 százalékos SHR-t hozott, a második félidő pedig még ennél is magasabb, 31,6 százalékos közönségarányt eredményezett a 18-49-es korosztályban, áll a TV2 közleményében.
A csatorna ezúttal a napi sorozata kapcsán ért el említésre méltó eredményt, mint a tájékoztatásukból kiderült, rekord közönségaránnyal büszkélkedhet az egész ősz folyamán kiválóan teljesítő Jóban Rosszban, mely a héten szerdai epizódjával közel 30 százalékos közönségarányt szerzett a teljes lakosság körében.
A második számú csatorna számára ezúttal is Doktor House jelentett némi gyógyírt, hiszen a 18-49-es korosztály körében ismét a korházi sorozat lett a legnépszerűbb TV2-es műsor: a kereskedelmi célcsoportban szerzett 611000 néző (34,1 százalék SHR) elég volt az újabb győzelemhez.