3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbra is kimagasló nézettséget produkál az RTL "tehetségkutatója", melyet most szombaton is 2,5 millióan követtek a tévé képernyők előtt. A TV2 ezúttal nem tudott látványos választ adni, és olyan mozifilmet műsorra tűzni, melyet a tévénézők többsége követett volna.

Az RTL Klub a 48. héten minden estét megnyert a kereskedelmi célcsoportban. A piacvezető kereskedelmi csatorna átlagosan a 18-49 éves tévénézők 33,3 százalékát ültette képernyője elé, míg a TV2-re esténként a célcsoport 20,7 százaléka kapcsolt. Harmadik a Viasat3 lett 4,8 százalékkal, tőle alig lemaradva negyedik a 4,6 százalékkal a Film+, ötödik helyezést ért el 3,2 százalékkal a Cool TV, míg a közszolgálati MTV történelmi mélypontját elérve a 18-49 éves tévénézők mindössze 2,7 százalékát tudta megszólítani esténként, így csak a hatodik helyre futott be, áll az RTL Klub közleményében.

A hét legnézettebb műsora kevéssé meglepő módon a Csillag születik volt, a kereskedelmi célcsoport 49,2 százaléka figyelte. A listán ismét csak szokás szerint a Barátok közt epizódjai és az RTL Hírek adásai követik egymást, de előkelő helyre került a Fókusz keddi adása és a Benkő feleséget keres aktuális része is. A hét legnézettebb sorozata a keddi Vészhelyzet, legnézettebb filmje pedig a Hazárd megye lordjai lett.

A TV2, mely a múlt héten a Transformers című filmmel tarolt vasárnap, illetve korábban a DVSC BL-mérkőzése révén is nyert hétköznap estét ezúttal nem tudott hathatós ellenszert találni a versenytárssal szemben.

A keddi Bajnokok Ligája élő közvetítés - a Debrecen-Liverpool összecsapás - alatt ezúttal nem ünnepelt nézettségi győzelmet a csatorna, azt viszont mindenképp sikerként könyveli el, hogy a közvetítés fiatal (18-49) férfi célcsoportban meglehetősen magas, 28,9 százalékos közönségaránnyal büszkélkedhet. Annak ellenére, hogy a mérkőzést megpecsételő korai Liverpool gól után találat nélküli összecsapást láthattunk, a férfiak körében az első félidő 27,9 százalékos SHR-t hozott, a második félidő pedig még ennél is magasabb, 31,6 százalékos közönségarányt eredményezett a 18-49-es korosztályban, áll a TV2 közleményében.

A csatorna ezúttal a napi sorozata kapcsán ért el említésre méltó eredményt, mint a tájékoztatásukból kiderült, rekord közönségaránnyal büszkélkedhet az egész ősz folyamán kiválóan teljesítő Jóban Rosszban, mely a héten szerdai epizódjával közel 30 százalékos közönségarányt szerzett a teljes lakosság körében.

A második számú csatorna számára ezúttal is Doktor House jelentett némi gyógyírt, hiszen a 18-49-es korosztály körében ismét a korházi sorozat lett a legnépszerűbb TV2-es műsor: a kereskedelmi célcsoportban szerzett 611000 néző (34,1 százalék SHR) elég volt az újabb győzelemhez.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!