Árakat csökkent a jövőben a Tesco a babaápolási és kozmetikai termékek vonalán. Mintegy hatszáz cikk ára lesz alacsonyabb a brit kiskereskedelmi lánc üzleteiben.
A legfőbb szigetországi konkurens, a Boots áraihoz képest most 11 százalékos megtakarítást érhet el az, aki a Tescóban állítja össze vásárlói kosarát, mely tizenkét babaápolási termékből áll.
Jelenleg mintegy 70 millió fontos árcsökkentési csomagot vezet be a Tesco. Tavaly év elején 80 millió font értékben szállították le áraikat, akkor elsősorban az élelmiszerekre koncentrálva. A Tesco vezérigazgatója, Tim Mason nyilatkozata szerint 1,3 milliárd fontot szántak az utóbbi hat évben különböző akciókra.
Más hipermarket láncok is az árak letörésével próbálnak felülkerekedni konkurenseiken, így tett például az amerikai piacon az Asda, növelve ezzel részesedését a Wal-Marttal szemben.
Hetvenmillió font értékű árleszállítás a Tescókban
Árakat csökkent a jövőben a Tesco a babaápolási és kozmetikai termékek vonalán. Mintegy hatszáz cikk ára lesz alacsonyabb a brit kiskereskedelmi lánc üzleteiben.