3p

A magyar válogatott siralmas teljesítményt nyújtott Andorrán, ám ami még ennél is meglepőbb volt, hogy mennyien nézték végig a csapat vergődését.

Ismét két olyan sportműsor is volt a héten, amelyeket nagy érdeklődés övezett a tévében, az egyik a labdarúgó válogatott meccse, míg a másik a hétvégi Form-1-es futam volt. Az autóverseny a kereskedelmi célcsoportban a második legnézettebb műsor volt, és a foci meccs is az első 25-be került. A számok már csak azért is számítanak jónak, mert a mérések a teljes műsorfolyamra érvényesek, amit le tud húzni, ha az előzetes felvezetést, vagy az utólagos elemzést kevesen nézik. Az Andorra elleni mérkőzés kapcsán pedig erős mazochizmus kellett ahhoz, hogy a csapat szánalmas játéka után még bárki kíváncsi legyen a szakértői magyarázkodásra.


A sportműsorok mellett szokás szerint az RTL Klub hétköznap esti műsorai, a Barátok közt, és az Éjjel-nappal Budapest voltak a legnézettebb műsorok között. A ranglista élén viszont ezúttal egy klasszikusnak mondható film, a Micsoda nő! végzett. A Julia Roberts és Richard Gere főszereplésével lassan 30 éve készült mozi a készülékek előtt ülők ötödét érdekelte, ami a 18-49 éves korcsoportban közel 300 ezer nézőt jelentett.

Nem szokványos, de több, az RTL Klubon vetített amerikai mozifilm is a toplista élmezőnyében végzett a kereskedelmi célcsoportban. A Faterok motoron a negyedik (15,3% SHR), a Merida a bátor a hetedik (18,0% SHR), míg az Álmomban már láttalak című amerikai romantikus vígjáték a lista kilencedik helyén végzett 17,0 százalékos közönségarányával, a 18-49 éves korosztály körében.


A TV2 ugyanakkor látványosan visszacsúszott, miután a múlt héten két igen népszerű műsoruk is „kifutott”. Véget ért ugyanis a Nagy Duett, ami bár az előző két évadnál gyengébb számokat hozott, de így is messze a magyar mezőny felett teljesített. Hasonló okból került le a tévéképernyőkről az Ördög Nóra vezette Vigyázat, gyerekkel vagyok! című műsor. A hétköznapi sávban két vetélkedő, a Bumm! és az Ezek megőrültek kerültek a TV2-nél. Az előbbi nagyjából a csatorna átlagát tudta hozni, míg a celebekkel készült műsor már felfele húzta a TV2 számait.

A legnézettebb műsorok top 50-es listájának tízedik helyén – a kereskedelmi célcsoportot tekintve – a Híradó június ötödikei adása végzett, 21,1 százalékos közönségarányával. Az RTL Klub Híradójának népszerűségét mutatja az is, hogy – ugyancsak ebben a célcsoportban – átlagosan 20 százalékos közönségarányt ért el az RTL Klub hírműsora, míg a TV2-n látható Tények mindössze 15,9 százalékos átlagos közönségarányt ért el a 23. héten.


A 23. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban, az RTL Klub így minden estét megnyert. Igaz, a közönségaránya immár hetek óta (a korábbiakhoz képest alacsonyabb szinten)stagnál. A TV2-nek ezúttal nem jött be a hétvége, és az őket nézők aránya is visszaesett, a tévék előtt ülők 8,1 százalék választotta átlagosan ezt a csatornát. A F+ (5,6% SHR) viszont érzékelhetően jobb számokat hozott ezúttal, míg a Cool (3,8% SHR) érdemben nem tudott előrelépni. A középmezőnyt szokás szerint a Viasat3 (2% SHR) és a Duna TV (1,7 százalék SHR) zárta.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!