2p

Bár jelentős számban találhatók reklámkerülők, a hirdetések hatása alól talán senki nem vonhatja ki magát. Egy most közölt felmérés szerint igen jelentős hatással vannak az akciók a termékek gyors megvásárlására.

A hirdetésekben találkozott termékek gyakran sugároznak bizalmat a fogyasztók fele, erre utal, hogy a nők 43, a férfiak 29 százaléka mondta, hogy ezek hatására döntött egy termék vagy szolgáltatás igénybevétele mellett.

A nőkre a promóciók hatnak leginkább - derül ki a Jack Morton felméréséből, míg a férfiak döntéseit a televíziós reklámok határozzák meg legnagyobb százalékban.

A kutatók az egyes terméktípusokat is vizsgálták. Ezek szerint az élelmiszereknél a promóciók, bemutatók, kóstolók vitték el a pálmát, a nők 71, míg a férfiak 67 százalékára hatnak ezek az akciók. Az autók esetében a próbavezetés ami legkönnyebben meggyőzi a fogyasztókat, az erősebb nem képviselői 65, míg a hölgyek 58 százalék tartotta ezt a módszert eredményesnek.

Egy termék megismerése a számítógépek esetében 62 (férfi) és 53 százalékos (nő) arányba segítenek azok értékesítésében. Ugyanez a mobil- és más távközlési berendezések esetén 52 és 45 százalékot mutat.

A ruházati termékek esetében a nők fogékonyabbak, hiszen a megkérdezettek fele, míg a férfiak 40 százaléka vélte úgy, hogy a "személyes kapcsolat" egy áruval vásárlásra buzdítja őket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!