1p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idei évben a Republic of Art Reklámügynökség kapott megbízást a Rauch Hungária Kft-től az Ice Tea kommunikációjának, kreatív anyagainak, és produkciós munkáinak tervezésére és kivitelezésére.

A Republic of Art Reklámügynökség készítette az Ice Tea két új változatának - az őszibarack és citrom ízű Ice Tea light-nak a bevezető kampányát. A négy kreatívos Big Brother szponzor spotokat fittness termékplakát kampány és kreatív sajtómegjelenések egészítik ki. A kampány a tervek szerint 4 hónapon keresztül fut majd a médiumokban "Rauch Ice Tea. Jéghideg buli" headline-nal. A Big Brother szponzor spotok különlegessége, hogy teljesen természetes reakciókat mutat be, a BB ház lakói mit sem tudtak a jéghideg meglepetésről, azaz valódi "hidegzuhanyként" érte őket a jeges "nyakon öntés".

A kreatív stratégia lényege a reality show elemeinek átemelése a reklámspotba, ezzel is az eredeti szponzorált programhoz kötni a filmeket. A "Jéghideg buli" után nemcsak a Big Brother ház lakói csillapíthatják szomjukat Ice Tea-val, hanem rajongóik is, minden kiszavazó show alkalmával a Ház előtti Rauch Ice Tea kóstoltatás során. Médiavásárló az Optimum Media Direction.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!