A Republic of Art Reklámügynökség készítette az Ice Tea két új változatának - az őszibarack és citrom ízű Ice Tea light-nak a bevezető kampányát. A négy kreatívos Big Brother szponzor spotokat fittness termékplakát kampány és kreatív sajtómegjelenések egészítik ki. A kampány a tervek szerint 4 hónapon keresztül fut majd a médiumokban "Rauch Ice Tea. Jéghideg buli" headline-nal. A Big Brother szponzor spotok különlegessége, hogy teljesen természetes reakciókat mutat be, a BB ház lakói mit sem tudtak a jéghideg meglepetésről, azaz valódi "hidegzuhanyként" érte őket a jeges "nyakon öntés".
A kreatív stratégia lényege a reality show elemeinek átemelése a reklámspotba, ezzel is az eredeti szponzorált programhoz kötni a filmeket. A "Jéghideg buli" után nemcsak a Big Brother ház lakói csillapíthatják szomjukat Ice Tea-val, hanem rajongóik is, minden kiszavazó show alkalmával a Ház előtti Rauch Ice Tea kóstoltatás során. Médiavásárló az Optimum Media Direction.
Ice Tea kampány a RoA-tól
Az idei évben a Republic of Art Reklámügynökség kapott megbízást a Rauch Hungária Kft-től az Ice Tea kommunikációjának, kreatív anyagainak, és produkciós munkáinak tervezésére és kivitelezésére.