2p

A közönség idén őszig válogathatja ki a negyven jelöltet, akik bejuthatnak a 2004-es évi Reklámzabálók Kreatív Versenyre.

Az előző években minden beérkezett alkotás részt vett a versenyen, ezzel szemben idén már előválogatást tartanak a nevezett reklámfilmek között.

A pályázatokat március 31-ig lehet beküldeni, így a közönség a fesztivál weboldalán április végétől őszig szavazhat a legjobbnak tartott filmekre. A negyven legtöbb szavazatot kapott szpotból álló döntősök listájára, a shortlistre került munkákból választhatja ki a közönség online vagy SMS-en a verseny győzteseit.
A Reklámzabálók Éjszakáinak szervezői a kreatív verseny megújítása mellett reklámtárgy-gyűjtő akcióval is jelentkeznek. A relikviákat a beérkezés sorrendjében áprilistól folyamatosan elérhetővé teszik a honlapon, ahol a látogatók licitálhatnak rájuk. Az árverés során összegyűlt összeget az akció befejeztével a szervezők jótékonysági célokra ajánlják fel.

2003-ban a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Versenyen a Grey Reklámügynökség 'Vitamax Joker' című, a Vodafone részére készített reklámfilmje nyerte el az Online Díjat. Az SMS Díj a CREA 'Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket', a Matáv részére készített reklámja nyerte el.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!