A szervezők ebben az évben a "Hatékonyságmérés a marketing-kommunikációban" témakört választották a konferencia témájául azzal a céllal, hogy a marketingmunka egyik legfontosabb elemét, a vásárló befolyásolásának, a vásárlóval való kommunikációnak, az itt alkalmazott eszközök hatásvizsgálatának módszertani lehetőségeit mutassák be. A konferencián előadások hangzanak el a különböző - ATL és BTL típusú - promóciós eszközök alkalmazási lehetőségeiről, azok tapasztalatairól, valamint az egyes típusú eszközök hatásának méréséről és a visszacsatolás módszereiről.
A Piackutatás Napjára minden olyan vállalat képviselőjét várják, akik érdeklődnek a témakör új módszerei, a piackutatók és megrendelők közötti különböző kapcsolatok eredményei, a piackutatásnak a vásárlói profilok mérési és nyomonkövetési folyamatban való megjelenése iránt. A rendezvény azoknak is segít, akik a szakember-utánpótlásban nagy jelentőséget tulajdonítanak a szakirányú egyetemi képzésben résztvevő hallgatókkal való kapcsolattartásnak. A konferenciára május 18-án kerül sor, jelentkezési határidő május 17. A teljes program és a jelentkezési lap innen letölthető.