2p

Hatékonyságmérés a marketing-kommunikációban a témája az idei Piackutatás Napja konferenciának. A rendezvény célja annak bemutatása, hogyan járul hozzá a szakma a vállalati marketinghez és az üzletpolitikához.

A szervezők ebben az évben a "Hatékonyságmérés a marketing-kommunikációban" témakört választották a konferencia témájául azzal a céllal, hogy a marketingmunka egyik legfontosabb elemét, a vásárló befolyásolásának, a vásárlóval való kommunikációnak, az itt alkalmazott eszközök hatásvizsgálatának módszertani lehetőségeit mutassák be. A konferencián előadások hangzanak el a különböző - ATL és BTL típusú - promóciós eszközök alkalmazási lehetőségeiről, azok tapasztalatairól, valamint az egyes típusú eszközök hatásának méréséről és a visszacsatolás módszereiről.

A Piackutatás Napjára minden olyan vállalat képviselőjét várják, akik érdeklődnek a témakör új módszerei, a piackutatók és megrendelők közötti különböző kapcsolatok eredményei, a piackutatásnak a vásárlói profilok mérési és nyomonkövetési folyamatban való megjelenése iránt. A rendezvény azoknak is segít, akik a szakember-utánpótlásban nagy jelentőséget tulajdonítanak a szakirányú egyetemi képzésben résztvevő hallgatókkal való kapcsolattartásnak. A konferenciára május 18-án kerül sor, jelentkezési határidő május 17. A teljes program és a jelentkezési lap innen letölthető.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!