1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A product placement eljárás, azaz hogy egy-egy terméket jól felismerhetően elhelyeznek a televíziós műsorokba, illetve mozifilmekbe, Magyarországon is egyre népszerűbb. Annak ellenére, hogy a reklámtörvény a televíziós műsorok esetében nem tartja a módszert megengedhetőnek.

Jönnek a reality show-k

A mozifilmek és a tévéfilmek mellett remek célpontja a product placementnek például a reality show-k. Itt amúgy is elkerülhetetlen, hogy a játékosok létező termékeket használjanak, így nem lehet felróni a műsorkészítőknek, ha felismerhetőek a termékek, amelyek a szereplőket körülveszik.

A Survivorral kapcsolatban 300 milliós cross-platform csomagban szerződött a Procter és Viacom. Szerződés tárgyát képezik a sorozatban megjelenő fogkrémek, samponok, dezodorok, gyógynövénykivonatok, és női szépségápolási termékek is.

A Való Világ 3 széria szereplői által használt számos termék is szponzoráció útján került be a sorozatba, az RTL Klub kereskedelmi osztályával kötött szerződés alapján.

Kapcsolódó anyagok:
A bujtatott reklámok hatását is vizsgálják
Madonna, Britney és a Mazda

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!