Jönnek a reality show-k
A mozifilmek és a tévéfilmek mellett remek célpontja a product placementnek például a reality show-k. Itt amúgy is elkerülhetetlen, hogy a játékosok létező termékeket használjanak, így nem lehet felróni a műsorkészítőknek, ha felismerhetőek a termékek, amelyek a szereplőket körülveszik.
A Survivorral kapcsolatban 300 milliós cross-platform csomagban szerződött a Procter és Viacom. Szerződés tárgyát képezik a sorozatban megjelenő fogkrémek, samponok, dezodorok, gyógynövénykivonatok, és női szépségápolási termékek is.
A Való Világ 3 széria szereplői által használt számos termék is szponzoráció útján került be a sorozatba, az RTL Klub kereskedelmi osztályával kötött szerződés alapján.
Kapcsolódó anyagok:
A bujtatott reklámok hatását is vizsgálják
Madonna, Britney és a Mazda
Illegális reklámok a tévéműsorokban
A product placement eljárás, azaz hogy egy-egy terméket jól felismerhetően elhelyeznek a televíziós műsorokba, illetve mozifilmekbe, Magyarországon is egyre népszerűbb. Annak ellenére, hogy a reklámtörvény a televíziós műsorok esetében nem tartja a módszert megengedhetőnek.