3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A CBRE legfrissebb kutatása szerint az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) minden harmadik ember csak étkezési céllal látogatja a bevásárlóközpontokat.

Európában, Közel-Keleten, Afrikában (EMEA-régió) előszeretettel látogatják az emberek étel- vagy italfogyasztási céllal a bevásárlóközpontokat - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó 22 ország 22.000 megkérdezettel készített felméréséből. Étkezésre a vásárlók relatív többsége (41 százalék) inkább a bevásárlóközpontokat, míg 10 százalékuk a bevásárlóutcákon található éttermeket és kávézókat, 7 százalékuk pedig a kiskereskedelmi parkokat részesíti előnyben. A megkérdezettek harmada látogatja csak evés céljából a bevásárlóközpontokat, viszont a kutatásban részt vettek 40 százaléka vásárol akkor, ha étkezési célból érkezett a bevásárlóközpontba.

Az Egyesült Arab Emírségekben a válaszadók 90, Dél-Afrikában 85 százalékának fontos az élelmiszerek és italok elérhetősége, és több mint felük (57 százalék az EAE és 65 százalék Dél-Afrika) szinte mindig meglátogatja az üzleteket, még ha kizárólag csak enni megy is a plázába. Az Egyesült Királyságban a megkérdezettek 65 százaléka tartja fontosnak az élelmiszerek és italok hozzáférhetőségét, míg kevesebb, mint felük (47 százalék) látogatja az üzleteket étkezés után.

„Egyértelmű, hogy az ételek és italok kínálata kulcsfontosságú bevételt és látogatói forgalmat jelent egy bevásárlóközpont számára. Azok a napok már elmúltak, amikor még korlátozott számú gyorsétterem szűk ételkínálata elegendő vonzerőt jelentett. Mostanra már csak határozott, átgondolt vevő-csalogató módszerekkel, tökéletesen biztosított étkezési élménnyel ragadhatók meg a fogyasztók” - nyilatkozta Andrew Phipps, a CBRE EMEA régiójának kutatási és tanácsadási vezetője.

Az európai eredményeket egy hazai példával összevetve elmondható, hogy a XV. kerületi Pólus bevásárlóközpont látogatói felmérése szerint a megkérdezettek közel 20 százaléka érkezik azzal a szándékkal a Pólusba, hogy itt is étkezzen. A Medián Kutatóintézet közreműködésével végzett legfrissebb kutatás eredménye szerint az ételudvar a második legnépszerűbb hely, amit meglátogatnak az ide érkezők. A válaszadók csaknem fele pedig kiemelten fontos szempontnak tartja az ételudvart és annak kínálatát, amikor egy bevásárlóközpontra esik a választása. Ahogy a felmérések is igazolják, a bevásárlóközpontok ételudvarai, azok választéka, kényelme és tisztasága kiemelt fontossággal bír a látogatók körében.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!