1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dél-koreai Hyundai Motor Grouphoz tartozó acélipari egység pénteken megkezdte új 7 millió tonna éves kapacitású acélkohójának felépítését. A Hyundai Steel a nyugati part menti Tangjinban lévő kohómű fejlesztésére a következő öt évben legkevesebb 5,24 milliárd vont (4,4 milliárd euró) fektet be.

További több mint 2 milliárd vonos fejlesztések révén a kohómű kapacitását 2015-re évi 12 millió tonnára akarják bővíteni.

A Hyundai a fejlesztéssel biztosítja magának az autógyártáshoz szükséges acéltermékeket. Az acélrészleg az újabb fejlesztések révén 2015-re évi 22,5 millió tonna acéltermék gyártására lesz képes, és ezzel a világ hatodik legnagyobb gyártójává lép elő. A Hyundai Steel Dél-Korea második legnagyobb acélgyártója a POSCO konszern után.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!