A Media Guardian tudósítása szerint reality tévéadót indít a brit Flextech, mely a Telewest kábeltársaság programgyártó leányvállalata. Az FTN, melyet a gyártó az 'új generációs szórakoztató csatorna' szlogennel vezet be a piacra, este hat órától reggel hat óráig látja el valóságshow-val a nagyközönséget. A tematikus adó több más televízió ilyen jellegű műsorait is átveszi, együttműködik a Bravo, Living és a Challenge Tv-vel. A hónap végén induló adótól a Flextech vezérigazgatója, Jane Lighting a cég reklámbevételének jelentős növekedését várja, és a társaság brandjei számára új felületet nyújt majd a brit reality csatorna.
Indul az első valóságshow-csatorna
Bár sokan a műfaj haláláról beszélnek, Angliában a reality show jövőjébe vetett bizalom még mindig erős. Hamarosan az első tévécsatorna is beindul, amely csak ilyen műsorokat sugároz.