1p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ma kezdődik az Audi TT második generációjának gyártása Győrben. Az új modell gyártásba állítását az elmúlt évben egy összességében 14 millió eurós beruházás tette lehetővé. Kezdetben naponta ötven sportkocsi hagyja el a szerelőszalagot, de augusztusban már száz fölé emelkedik a napi termelés a beinduló második műszak révén - írja a Világgazdaság.

A gyár három műszakban évi 55 ezer autó kibocsátására képes. Az anyacég tervei szerint 2007-től beindulhat a harmadik műszak, de ehhez már létszámbővítésre lesz szükség. Az Audi Hungaria Motor Kft. üzemében jelenleg kétszázan dolgoznak, s a második műszak beindításához szükséges munkaerőt a motorgyár állományából biztosítják.

Audi TT

A TT előző generációjának két modelljéből (kupé és roadster) az eredetileg tervezett 180 ezer helyett 300 ezer készült a győri üzemben, ahonnan a világ 40 országába szállították a sportkocsikat - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!