Az elnök-vezérigazgató azt is hozzátette, hogy az amerikai márkát olyan teljesítményre szeretnék felfuttatni, mint amilyen az 2-3 évvel ezelőtt volt. A siker egyik kulcsa lehet, hogy sokkal agresszívebb árkézpést alkalmaznának, úgynevezett nyitóáras márka lehet a Reebok. Az igazgató külön kiemelte a cég szerepét a sportcipő gyártás területén tett úttörő lépései kapcsán, amelyhez szeretnének visszatérni. Így amikor húsz évvel ezelőtt bemutatta a "pump" rendszerét, az amerikai cég volt az, amely első ízben házasította a cipőgyártást és a modern technikát.

Mint ismert az Adidas 2005 augusztusában jelentette be, hogy megvásárolja az amerikai Reebokot. A német cég az ügylettől azt reméli, hogy kihívást intézhet az ugyancsak tengerentúli Nike sportfelszerelés-gyártó világelsősége ellen. Az Adidas szerint a megszerzett cég ebben jelentősen tudja segíteni, mivel forgalmát tekintve a Reebok világpiacon a harmadik legjelentősebb sportszergyártó. A szakemberek véleménye mindenesetre megoszlik, hogy a felvásárlást követően létrejövő óriás sikerrel tudja-e felvenni a versenyt az amerikai konkurenssel - írta korábban az mfor.hu.