A világ vezető csomagszállító-, expressz fuvarozási és logisztikai szolgáltatójának hazai leányvállalata pályázatot írt ki a PR-tevékenység kihelyezésére, aktívabb kommunikációt, valamint intenzív és pozitív sajtójelenlétet várva a lépéstől. A nyáron meghirdetett meghívásos pályázaton öt hazai ügynökség közül a Weber Shandwick - GJW kapott megbízást a feladatkör ellátására.
Mivel a DHL szolgáltatásait főképp vállalatok veszik igénybe, a cég elsősorban ebben a körben várja imázsának növekedését az együttműködéstől. A megbízás alapján az ügynökség Vállalati Kommunikáció üzletága a szokásos sajtókapcsolati munkán kívül rendezvények szervezését, belső kommunikációs feladatokat és egyéb kommunikációs programok elvégzését vállalta.
A Weber Shandwick | GJW az elmúlt időszakban ugyancsak PR-szolgáltatásokat végzett az amerikai Honeywell ipari technológiai csoportnak, az angol Stanley kéziszerszám-gyártó cégnek és a Boston Scientific Corporation orvosi műszergyártó vállalatnak. A megbízásokat az iroda a Weber Shandwick nemzetközi hálózatán keresztül nyerte el.
(Menedzsment Fórum)
Intenzívebb kommunikációval erősíti imázsát a DHL
A DHL Magyarország Kft. a Weber Shandwick budapesti irodáját bízta meg a cég PR-ügynökségi feladataival szeptember közepétől.