A brit NTL vállalatnál még nem tudják, egy bosszúálló dolgozó vagy pedig egy hacker nyúlt bele az automata szolgáltatás előre rögzített szövegébe. A cégnél nem figyeltek fel arra, hogy 'támadás érte' a segélyvonalat, így az a következőket mondta a számot tárcsázóknak: 'Ez az NTL ügyfélszolgálata. Mi itt teljesen sz..ba veszünk téged. Sosem vagyunk elérhetőek. Alapjában véve lesz..unk téged, és nem törődünk a panaszaiddal. Kopj le, hagyj minket békén.'
A felháborodott fogyasztók panaszai nyomán a meghackelt szöveget megváltoztatta a távközlési vállalat, azonban nem sikerült elkerülni, hogy az ügy nyilvánosságra kerüljön, és a sajtó terjessze az ügyfelek bizalmát romboló esetet.
(Menedzsment Fórum)
Inzultálta a telefonálókat a céges segélyvonal
Az NTL kábelszolgáltató cég zöld számának automata telefonhangja mindaddig sértegette az ügyfeleket, amíg a panaszok nyomán nem változtatták meg a bejelentkező szöveget.