Az Apple ismét használni kívánja az orwelli világot idéző klasszikussá vált reklámját. A Ridley Scott által rendezett szpot az iPod kampányában kap szerepet.
Az Appple, amelynek tevékenységében Steve Jobs vezérigazgató szerint mind fontosabb szerepet játszik a zene a legnézettebb televíziós műsornak számító amerikai futball bajnokság
|
döntőjének, a Super Bowl-nak a szünetében kívánja hirdetni MP3 lejátszóját. A kampány annó kizárólag fizetős televíziókban került sugárzásra - mondta Jobs a most zajló Macworld Expon -, ám így is a korszak egyik legnagyobb hatású és legelismertebb hirdetése lett. A Ridley Scott által filmre vitt vízióban, az 1984-et idézve egy női atléta hajít egy méretes kalapácsot a Nagy Testvér kivetített arcába. A mostani kampány az eredeti ötletet felhasználva készült, ám annak felújított változata kerül majd bemutatásra. A kampányt az Omnicom csoporthoz tartozó TBWAChiatDay ügynökség szervezi.
Az
"1984" reklámszpota vállalat legsikeresebb termékének számító iPod további értékesítését kívánja támogatni. Az Apple terméke októberben 31 százalékos piaci részesedéssel bírt, amely a karácsonyi forgalomban valószínűleg némileg nőtt. A terméket erősíti a vállalat zenei letöltő rendszere, amelynek sikere minden várakozát felülmúlt. Jobs bejelentése szerint a legálisan letöltött zenék 70 százaléka az Apple oldaláról történik.
Kapcsolódó anyag Az iPod a karácsonyi piac sztárja Tízmilliónál járnak A zeneipar az internetre megy