A marketing guru elmondta, szerdai előadásában beszél majd arról a 10 módszerről, melynek segítségével a vállalatok előnyükre fordíthatják az internet adta lehetőségeket. Meggyőződése, hogy a cégeknek online és offline egyaránt jelen kell lenniük, ha sikeresek akarnak maradni a vállalatok közti versenyben. A monológok helyét a dialógusok kell, hogy átvegyék a cégek és a fogyasztók között. Napjainkban számos új technológiai lehetőség adódik, melyeket minél jobban ki kell aknázni.

Elhangzott az is, hogy a marketing szaktekintélyének legújabb könyve "Állami szervezetek marketingje" címmel angol nyelven augusztusban kerül a boltokba. Ebben a könyvében a szerző a közszférában dolgozóknak kíván segítséget nyújtani a szolgáltatások színvonalának növekedése érdekében. Sportmarketing című műve októberben debütál és a sportcsapatok vezetőinek ad ötleteket, hogyan építsenek minél nagyobb szurkolói tábort. A "Szegénység marketingjén" jelenleg is dolgozik a termékeny szerző, és arra keresi a választ, hogy a szegénység különböző fokán állóknak milyen lehetőségeik vannak helyzetük javítására.
Az IIR Magyarország konferenciájáról a Menedzsment Fórum hasábjain csütörtökön beszámolunk.
Menedzsment Fórum