Az iWiW után itt a Milgram
Az élesedő versenyben az sem mindegy, hogy ki milyen kényelmi szolgáltatásokkal tudja megújítani weblapját. A Habostortánál például évente 2-3 fejlesztési csomaggal is előrukkolnak. "Célunk, hogy minél könnyebben és gyorsabban tudjanak egymásra bukkanni a társkeresők" - magyarázta Weiler Péter.
Az iWiW sikere egyébként a Habostortát sem hagyta hidegen. Két hete indított weboldaluk (milgram.hu) hasonló szolgáltatással próbálja magához csábítani a netezőket, akiknek azonban a meglévő ismerősök nyilvántartása mellett speciális társkeresési lehetőségeket is biztosítanak. Így nem csak volt osztálytársainkra lelhetünk rá, hanem üzleti partnereket is felkutathatunk. A Milgramon eddig 41 ezren regisztráltatták magukat, egy részük a Randivonal felhasználói közül került ki.
Célcsoportra fókuszált hirdetésekMiután a társkereső oldalak többségén ingyen helyezhetők el a netezők hirdetései, a fő bevételi forrást itt is a reklámok jelentik. Ezen kívül ugyanis többnyire csak az emeltdíjas sms-szolgáltatásokból juthat valami a konyhára. Weiler Péter szerint szerencsére a hirdetési piac is lépést tart az oldalak népszerűségének növekedésével. A reklámozók számára ugyanis kiváló lehetőség nyílik arra, hogy külön-külön szólítsák meg a célcsoportjaikat, s például kizárólag a férfi vagy éppen a női felhasználókra fókuszáljanak.
Kiss GergelyMenedzsment Fórum