1p

Az amerikai Ford autógyártó 600 ezer - gabonapelyhes dobozokban elhelyezett - játékautóval népszerűsíti Fusion modelljét. A promóció vasárnap indult az Egyesült Államokban.

Minden doboz Kellogg gabonapehely tartalmaz egy Fusion Hot Wheels kisautót, és a dobozon megjelennek a jármű fotói. A kisautók között van egy darab piros a cég logójával ellátva, egy szerencsés vásárló pedig egy igazi Fusiont nyer a játékkal - írja a Yahoo! News.

A promóció befejeztével - mely három-négy hónapig tart - gurulnak ki az új Fusion modellek a gyárból, ez a típus a legkeresettebb Ford autói közt. Forgalma a legtöbb hónapban nőtt a múlt októberi bevezetése óta; a legtöbbet, közel 15 ezer darabot májusban adtak el belőle az USA-ban, míg a legkevesebbet körülbelül 13,7 ezret júniusban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!