2p

A világ második legnagyobb élelmiszeripari vállalata a Kraft Foods a társaság reorganizációját jelentette be. A cégnél szervezeti és személyi változásokat is generál a mostani terv.

A Nestlé mögött a világpiac második legnagyobb vállalata a versenyképességét kívánja növelni a közeljövőben foganasított lépésekkel. Ennek keretében a Kraft nagyobb figyelmet kíván fordítani a globális terjeszkedésre. Az elsősorban az amerikai piacon erős cég világszerte egyesíteni fogja stratégiáját. A Kraft jelenlegi szisztémája, hogy az egyes országra különböző stratégiát alkotnak az igazgatóság szerint idejét múlt, és a cég versenyképességét veszélyezteti.

A többek között a Milka csokit és a Jacobs kávét is gyártó vállalat az Egyesült Államokban 50 ezer, míg a világ más országaiban 100 ezernél is több alkalmazottal bír. Mint a cég vezetői elmondták az új szervezeti struktúra amellett, hogy gyorsabb növekedést tesz lehetővé a döntési mechanizmust is egyszerűsíti.

A vállalat korábbi igazgatósági tagja Betsy Holden új pozícióba kerül, a jövőben a globális marketing és termékfejlesztésért felel. A cég vezetését továbbra is Roger Deromedi látja el, megosztva a felelősséget Holdennel. Napvilágot látott továbbá az észak-amerikai és az ázsiai divízió vezetőjének személye is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!