A Nestlé mögött a világpiac második legnagyobb vállalata a versenyképességét kívánja növelni a közeljövőben foganasított lépésekkel. Ennek keretében a Kraft nagyobb figyelmet kíván fordítani a globális terjeszkedésre. Az elsősorban az amerikai piacon erős cég világszerte egyesíteni fogja stratégiáját. A Kraft jelenlegi szisztémája, hogy az egyes országra különböző stratégiát alkotnak az igazgatóság szerint idejét múlt, és a cég versenyképességét veszélyezteti.
A többek között a Milka csokit és a Jacobs kávét is gyártó vállalat az Egyesült Államokban 50 ezer, míg a világ más országaiban 100 ezernél is több alkalmazottal bír. Mint a cég vezetői elmondták az új szervezeti struktúra amellett, hogy gyorsabb növekedést tesz lehetővé a döntési mechanizmust is egyszerűsíti.
A vállalat korábbi igazgatósági tagja Betsy Holden új pozícióba kerül, a jövőben a globális marketing és termékfejlesztésért felel. A cég vezetését továbbra is Roger Deromedi látja el, megosztva a felelősséget Holdennel. Napvilágot látott továbbá az észak-amerikai és az ázsiai divízió vezetőjének személye is.
Jelentős változásokat tervez a Milka gyártója
A világ második legnagyobb élelmiszeripari vállalata a Kraft Foods a társaság reorganizációját jelentette be. A cégnél szervezeti és személyi változásokat is generál a mostani terv.