2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kevés honfitársunk rendelkezik mélyebb ismertekkel a mobilinternetről, a felhasználók többsége pedig otthon használja ezt a szolgáltatást - mondta Nagy István, a Magyar Telekom piackutatási osztályvezetője az Internet Hungary konferencián, szerdán Tihanyban.

Egy idén szeptemberi felmérés adatai azt mutatják: tízből kilencen tudják, mit fed a szókapcsolat, de csak minden harmadik felnőtt rendelkezik a témában bővebb tudással, ugyanakkor a legtöbben képtelenek elszakadni a - reklámok által is sugallt - képzettől, hogy alapvetően a mozgásban léthez kapcsolódik a fogalom - mondta.

Eközben, tette hozzá, az adatok szerint tízből hatan otthon használják a mobilinternet szolgáltatást, minden hetedik felhasználó házon kívül netezik így, s ugyanekkora azok tábora, akik odahaza és házon kívül is nyúlnak ehhez az alkalmazáshoz.

Nagy István elmondta: az adatok azt mutatják, hogy a maroktelefon-tulajdonosok - elégedettségük okán, vagy keresztkedvezmények reményében - első körben saját szolgáltatójuknál néznek körbe, ha mobilinternetet vennének, a vásárlás során azonban a reklámokból és a rokonoktól, szakemberektől szerzett információknál is többet számítanak a személyes tapasztalatok.

Az árak csökkenése és átláthatóvá válása sokat dob a mobiltelefonon internetezésen - mondta Matthias Schodits osztrák mobilmédia-szakértő. Felhívta arra is a figyelmet: a szolgáltatást igénybe vevők alapvetően azok közül kerülnek ki, akik megengedhetnek maguknak az átlagnál jóval drágább telefont, így ők "nagyon attraktív célcsoportot" jelentenek az ágazat szereplői számára.

Lendít az iparágon, ha a lakosság jóval nagyobb hányadának van mobiltelefonja, mint internet-hozzáférése, akárcsak az, ha a más médiatípusokban már jelen lévő cégek keresztreklámmal terelik a felhasználókat honlapjaik felé - sorolta, kitörési pontként említve az olvasók által beküldött tartalmakat is.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!