2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Idén november 29-én rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját a Budapesti Kongresszusi Központban. Az idei mottó: a nemzetközi reklám üdvözli a magyart. Idén újítás lesz egy vírusfilm-összeállítás, a videó portál beüzemeltetése, az Ifjú Penge díjazás, és az Emese-hasonmás verseny.

2008-ban már nem lehet csak eladni valamit a reklámmal. Ha nem szórakoztat, nem teremt kultuszt, nem indul el önálló útjára a közönség segítségével és továbbgondolásával, akkor nem csinált semmit. Új tereket keres magának: földön, vízen, levegőben. Bizonyára sokan megvetik és elutasítják, a szervezők mégis azt mondják: „tekintsük a reklámot művészetnek, legyen inkább szükséges jó.”

Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője 2008-ban mind a szakmához, mind a laikus érdeklődőkhöz szól: „Változik a reklámklíma Magyarországon. A fogyasztó egyre igényesebb, már nem kajál be bármit. Ma nincs más lehetősége a reklámnak, mint hogy szórakoztassa a közönséget, érzelmeket váltson ki, megszeretesse a szereplőit.”

A Reklámzabálók Éjszakája 28 évvel ezelőtt, egy francia fiatalember (reklám) filmtekercsek iránti szeretetéből született. Napjainkban 51 ország 170 városában ünneplik a szakma legjavát. A Reklámzabálók Éjszakája egy világkörüli utazásra invitál, ahol kultúrák, trendek, márkák, és arcok sokféleségeit ismerheti meg a közönség egyetlen éjszaka alatt. A rendezvény szervezőinek eredeti elhatározása az volt, hogy megmutassa a legújabb trendeket, kiemelve az értéket képviselő alkotásokat.

A fogyasztók sem ugyanolyanok, mint nyolc éve

Megfigyelhető egy bizonyos reklámtudatosság, ez pedig főként a 16-25 éves korosztályra jellemző. Van rálátásuk a világra, és szelektálnak. Egyre nagyobb számban jelen vannak a Reklámzabálók Éjszakáján is. „Az előző hetekben tapasztalható proaktivitásukon még mi is meglepődtünk. Nagyon sokan adtak be pályázatokat az Ifjú Pengére. Szerintem a hazai reklámszakmának szüksége van ilyen ifjú tehetségekre.” – állítja a főszervező.

Idén a Budapest Bankkal történő imidzsegyüttműködés keretén belül Emese határozza meg a Reklámzabálók Éjszakájának arculatát. A rendezvényen lehet Emese hasonmásaira is szavazni, eddig szokatlan volt még ez a fajta együttműködés két cég között. Az Ifjú Penge zsűrijének elnöke Sas István lesz, a vetített reklámok között sok hong kongi, mexikói, és orosz szpotot találunk majd.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!