Sikeresnek bizonyult a General Motors több márkát átfogó, úgynevezett multibrand stratégiája a délkelet-európai régióban és Magyarországon is.
A GM Hungary 2003-ban 40 423 gépkocsit értékesített Magyarországon, megőrizve összesített, 17,48 százalékos piaci részesedését. A délkelet-európai régióban az összeladások meghaladták a 64 ezer darabot, ezzel a piaci részesedés 11,76 százalékos.
Bár 2003-ban már nem volt jelen a palettán a korábbi sikermodell, az Astra Classic, a cég eladásai töretlenül növekedtek. Az új Astrától, mely kiemelkedik a közeljövőben, a márka további erősödését várja a cég.
Az elmúlt évben a GM Hungary emelte az Opel-eladásokat: 28 844 darabot értékesítettek a típusból Magyarországon, szemben a 2002-re jellemző 23 260 darabbal. A Magyarországon legkedveltebb autók rangsorában ezzel az Opel a második, a Suzuki mögött.
Kiemelkedő évet zárt a cég másik márkája, a Daewoo is: 11 579 darab talált gazdára, ez 5,62 százalékos részesedést biztosít a piacon és 7. helyezést a márkák rangsorában.
A multibrand szervezeti felépítés az idén már a GM Magyarországra telepített délkelet-európai központjának nevében is tükröződni fog, mely General Motors Central Europe néven fog működni. (MTI hír nyomán)
Jó évet zárt a GM Hungary
Sikeresnek bizonyult a General Motors több márkát átfogó, úgynevezett multibrand stratégiája a délkelet-európai régióban és Magyarországon is.