2p

Sikeresnek bizonyult a General Motors több márkát átfogó, úgynevezett multibrand stratégiája a délkelet-európai régióban és Magyarországon is.

Sikeresnek bizonyult a General Motors több márkát átfogó, úgynevezett multibrand stratégiája a délkelet-európai régióban és Magyarországon is.

A GM Hungary 2003-ban 40 423 gépkocsit értékesített Magyarországon, megőrizve összesített, 17,48 százalékos piaci részesedését. A délkelet-európai régióban az összeladások meghaladták a 64 ezer darabot, ezzel a piaci részesedés 11,76 százalékos.

Bár 2003-ban már nem volt jelen a palettán a korábbi sikermodell, az Astra Classic, a cég eladásai töretlenül növekedtek. Az új Astrától, mely kiemelkedik a közeljövőben, a márka további erősödését várja a cég.
Az elmúlt évben a GM Hungary emelte az Opel-eladásokat: 28 844 darabot értékesítettek a típusból Magyarországon, szemben a 2002-re jellemző 23 260 darabbal. A Magyarországon legkedveltebb autók rangsorában ezzel az Opel a második, a Suzuki mögött.

Kiemelkedő évet zárt a cég másik márkája, a Daewoo is: 11 579 darab talált gazdára, ez 5,62 százalékos részesedést biztosít a piacon és 7. helyezést a márkák rangsorában.

A multibrand szervezeti felépítés az idén már a GM Magyarországra telepített délkelet-európai központjának nevében is tükröződni fog, mely General Motors Central Europe néven fog működni. (MTI hír nyomán)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!