1p

2006. első negyedévében az Est Indoor érte el a legmagasabb árbevételt az indoor piacon a TNS Media Intelligence listaáras költési adatai szerint.

A tavalyi év első negyedéves adataihoz viszonyítva az Est Indoor 2006-ban is hasonlóan kedvező árbevételt produkált, míg az indoor piac többi szereplője átlagosan 32 százalékkal kisebb teljesítményt nyújtott 2005. első negyedévéhez képest.

A vállalat eredményességét Kosztolánczy György ügyvezető igazgató szerint a Club Indoor idei megalakulása is elősegítette. "Az új platform létrehozásával sikerült összefogni a már rutinos indoor hirdetőket és azokat, akik korábban nem használtak beltéri reklámfelületet marketing-kommunikációjuk során. A Club Indoor legfőbb küldetése az ügyfélcentrikusság. Fontos célunk, hogy új partnereiknek bizonyítsuk az indoor kommunikáció hatékonyságát, és az egyedi igények szerint testreszabott beltéri felületeken futó kampányainkkal elősegítsük kommunikációjuk sikerét" - emelte ki Kosztolánczy.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!