A kedvező eredményekben jelentős szerepet játszik a Stollwerck Budapest Kft.-t, a nagykanizsai székhelyű Choco Bonita Édesipari Kft.-t, valamint a Bonbonetti Kereskedelmi Kft.-t magában foglaló cégcsoporton belül 2005 elején végbement jelentős átalakulás, valamint az új stratégia. A középpontban a vállalat értékeit képviselő márkák erősítése, a nyereséges termékekre és piacokra való összpontosítás, valamint a költséghatékonyság növelése áll.
Magyarországon az elmúlt években folyamatosan nőtt az édességfogyasztás, a 2001-es 28 ezerről tavalyra már 33 ezer tonnára (keksz és ostya nélküli adat). Még szembetűnőbb a növekedés az idei első fél évet vizsgálva, amikor már 11 százalékkal bővült a fogyasztás a múlt év azonos időszakához képest. A bővülő piacon meglévő részesedése megtartása, illetve növelése érdekében a Bonbonettinél a kínálat megújítása mellett döntöttek, ennek megfelelően ősszel a cég több új termékkel is megjelenik. Az évi 4-5 ezer tonnás szaloncukorpiacon pedig 40 százalékosra nőhet a részesedésük - értesült a Világgazdaság.