4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az mfor.hu olvasói szerint a Mol-mosoda bizonyult a leginkább ötletes, Sziget Fesztivál idején üzemelő reklámfelületnek. A vállalat először vett részt a rendezvényen és bevállalós megjelenési formájával mindenkit letarolt.

Bevállalták

"Funkcionálisan szólítottunk meg egy olyan vevőkört, amelyhez különben nem jutnánk el" - fogalmazott egy csütörtöki sajtótájékoztatón a Mol Lakossági Szolgáltatások ügyvezető igazgatója, Geszti László. A vállalat először jelent meg az egyhetes zenei fesztiválon, s rögtön sikerült belopnia magát nemcsak a szigetelők, de a Sziget fesztivál reklámjaira szavazó mfor.hu olvasók szívébe is.

A zenei maraton után szerkesztőségünk szavazást indított, amelyben arra kerestük a választ, mely reklámfelületek voltak a legötletesebbek, és melyek olvadtak bele a Sziget miliőjébe leginkább. Felkértünk egy szakértőt is, ötleteivel segítse a válaszadók "munkáját", mire figyeljenek voksoláskor.

A Mol nagyvállalati imázsa mögött úgy tűnik, nagyon bevállalós menedzsment áll, amely merész ötlettel debütált a Szigeten. Mindkét kategóriában ("legötletesebb", "leginkább beleolvad a Szigetbe") a Mol-mosója kapta a legtöbb szavazatot. A válaszolók mintegy 62,9 százaléka ezt tartotta a legötletesebb, míg 54,8 százalékuk a leginkább környezetbe illő reklámfelületnek.

""Magából indult ki a vállalat és fantáziadús volt" - fogalmazott Varga Renáta, a DDB Reklámügynökség stratégiai igazgatója, akit egyáltalán nem lepett meg a társaság jó helyezése. A vezető szerint jóval kreatívabb volt ez a megoldás, mintha például italbárt neveztek volna el a töltőállomásról.

"Alapvetően az a jó megjelenés, amely izgalmas, de nem idegen a márkától és belülről jön. A Molnak szerencséje is volt, mivel a Mol-mosó nem következik egyértelműen a brandből" - fogalmazott Varga Renáta.

Hasonló koncepció mentén jelent meg a Tiszta Sátor, amely visszafogott, steril külsőjével kifejezetten a hölgyvendégeket célozta meg, nekik nyújtott tisztálkodási szolgáltatásokat. Az elgondolás itt is jó volt, de a vezető szerint szigetesebben kellett volna megoldani a feladatot ahhoz, hogy ne pontozzák le a válaszadók tesztünk során.


Nem görkorizni járunk a Szigetre

Ugyancsak jó ötletnek bizonyult reklámoldalról, ám kevésbé tetszett a szavazóknak a K&H görkori parkja. Hogy mi lehetett a lepontozás oka, azt a szakértő is csak találgatta, bár azt elismerte, számára nem tűnik hitelesnek, hogy ennyire fiatalos a bank. Fotósunk ottjártakor is üresen kongott a görkoris placc.

Lehetséges, hogy a kedvezőtlen, szélsőséges időjárás és a görkorcsolyázó kedv hiánya is szerepet játszott a gyér érdeklődésben. A voksolók mindenesetre a pénzintézet automatáit a korábbi évekhez hasonlóan idén is nagyon kedvelték.

A régi motorosok közül többen is jól szerepeltek: a Pöttyös kalandparkjának pöttyös küzdőtere 54 százalékos kedveltséget ért el a legötletesebb kategóriában, s hasonlóan jól vizsgázott egy másik kategóriában is. Nem volt újdonság idén a Tibi csokoládébirkózása sem, igaz, tavaly jóval kisebb medencében és rosszabb helyszínen mártózhattak meg a tettrekészek. A mászófalas Teva-Sherpa-Merrell akadálypálya sem először várta a sportolni vágyókat, mégis bejött az olvasóknak.

"A fogyasztók értékelik az élményt, legyen az esztétikai vagy izgalmi" - kommentálta a döntéseket szakértőnk. Varga Renáta azt a jó tanácsot adta a Szigetre kívánkozó márkáknak, hogy járják körbe a fesztivált, mielőtt megjelennének.

Nézzenek körül, milyen az élet, mi egy fesztiválozó útvonala, milyen napirendet követnek a lakók. Fontos szempont, hogy kényelmi, izgalmi oldalon tud-e hozzáadott értéket nyújtani a márka, amely nemcsak a fesztivál alatt hat, de hosszabb távon is megmarad a fogyasztók fejében.



Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!