"Eredményességünk hátterében a járataink kiemelkedő kapacitás-kihasználtságából adódó bevétel-növekedés valamint az egyes járatosztályok ülőhely-arányainak jobb elosztása áll" - mondta Willie Walsh ügyvezető igazgató. "Üzleti eredményességünket az üzemanyagárak és a bérköltségek 44 illetve 7 százalékos növekedése ellenére tudtuk javítani." - tette hozzá az igazgató.
A cég az első üzleti negyedévben tovább fejlesztette termékeit és szolgáltatásait és szakemberei jelenleg is dolgoznak piacvezető tengeren túli üzleti terméke, a Club World osztály 100 millió font értékű megújításán. A szolgáltatások fejlesztésén túlmenően a légitársaság járatbővítéseket is tervez. December 3-tól a légitársaság új járatot indít Calgaryba, napi 10-ről napi 11-re emeli a New York-ba induló járatainak számát, míg a London-ból Sao Paolo-ba induló járatok sűrűségét 7-ről 10-re növeli.