Nagyszabású partival kezdődik az idei BH, amely minden nap éjjel egy óráig lesz nyitva a korábbi 11 órás zárás helyett - jelezte Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója. Hangsúlyozta: az elmúlt tíz évben bebizonyosodott, hogy az esemény hatékony eszköze a márkaépítésnek. Minden korábbi kutatásuk azt bizonyítja, hogy a BH trendi, egyedi rendezvénysorozat, és a Sziget után a második legismertebb esemény Magyarországon.
A rendezvény iránt az elmúlt tíz évben folyamatosan nőtt az érdeklődés: amíg az első szezonban 350 ezren voltak kíváncsiak a sport- és zenei programokra, addig 2000-től már 500-550 ezren látogatnak el a BH-ra, amely egyébként a siófoki nagy strand területén található. Tavaly akadtak olyan koncertek, amelyeken 10-15 ezren is jelen voltak, az átmenő forgalom pedig a napi 25 ezret is elérte. A vezető szerint sokszor még a rossz időjárás sem tudta eltántorítani az érdeklődőket. A nyitás óta összesen 4,4 millióan fordultak meg az évente nyolc-kilenc hétig tartó rendezvénysorozaton.
A jövőt illetően Halász Katalin elmondta: az eddigi sikereket figyelembe véve mindenképpen folytatják az eseményt. Nem titkolta azt sem, hogy terveznek változtatást, szeretnének frissíteni. Azzal kapcsolatban azonban, hogy ez pontosan miben nyilvánul majd meg, nem árult el részleteket - áll a Világgazdaságban.