A társaságnál vizsgálják, hogy Szerbiában, Bulgáriában és Romániában milyen feltételekkel vetheti meg a lábát a forgalmának 42 százalékát az ital-nagykereskedelemből nyerő cég.
Azáltal, hogy az Interfruct az SCD csoporthoz került, lehetőséget kapott stratégiájának módosítására is, és a tulajdonos a szükséges beruházási összegeket is biztosítja. Jövőre a Dunántúlon és a fővárosban is nyitnak egy-egy áruházat, s az így létrejövő 25 tagú hálózattal lefedik az országot.
A cég vevőkörének 75-80 százaléka jelenleg valamilyen vállalkozás: 55-60 százalékuk kiskereskedő és 40-45 százalék az éttermek vendéglátó-ipari egységek aránya. Miután a különféle beszerzési társulásokhoz nem csatlakozó független kiskereskedők száma folyamatosan csökken, a cég egyre inkább a ho-re-ca (hotel-restaurant-catering) szektor felé mozdul. Az éttermek és szállodák számára ugyanis kényelmesebb és olcsóbb lehet, ha beszerzéseiket egyetlen, a rendeléseket házhoz szállító társaság végzi - írja a Világgazdaság.