"Stratégiai céljaink megvalósítása érdekében döntöttünk úgy, hogy a Sixt internet-kommunikációs feladatainak ellátására olyan partnert keresünk, aki az online világ kínálta megoldásokat eredményesen alkalmazza" - mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezető igazgatója.
A hosszú távra szóló együttműködés keretében a kommunikációs ügynökség feladata, hogy a potenciális magyar és külföldi ügyfelek körében, a világháló segítségével még ismertebbé és vonzóbbá tegye a Sixt szolgáltatásait. Az üzleti célok megvalósításában nagy hangsúlyt kap a keresőmarketing és az online pr, valamint más, a Sixt egyéni és vállalati ügyfélkörének még hatékonyabb kiszolgálására bevetett internet-technológiák.
A Sixt rent a car - Wallis Autókölcsönző Kft. 1999 óta van jelen a hazai gépjármű-kölcsönző piacon. A személygépkocsi bérbeadásán túl, haszongépjármű kölcsönző szolgáltatást biztosít, és a napokban vezeti be tartósbérleti szolgáltatását is.