A tervek között szerepel a forgalom 20-25 százalékos erősítése. A márka dinamizmusa meglepő, tavaly több mint 26 százalékos növekedést ért el vele a társaság, s Jüttner Katalin vezérigazgató szerint az új üzletek nélkül is 20 százalék feletti volt a gyarapodás. A cég múlt évi teljes árbevétele 3,5 milliárd forint volt, a M&S-termékek forgalmazásából 3,35 milliárd forint folyt be, a többit az időközben kiszervezett Mura márka adta.
A cég az új tulajdonos mellett viszonylag gyorsan felismerte, hogy a ruházati piacon okafogyottá váltak az S Modell-boltok, és egy egészen másba, a magas minőségű márkák forgalmazásába kezdett. Jüttner Katalin szerint a magyar vásárló márkacentrikussá vált, a jól felépített, világhírű minőségi márkákat keresi. Jelenleg hét fővárosi és egy vidéki üzletet működtet. Jüttner Katalin célja, hogy a jövőben minden magyar nagyvárosban jelen legyen a márka - közli a Napi Gazdaság.