Mindkét szakember jelentős tapasztalatokkal rendelkezik az FMCG piac területén. A két új vezető szervesen bekapcsolódik a Bonbonetti üzleti stratégiájának megvalósításába, amely a kulcsmárkák - a tibi, a Cherry Queen és a Bonbonetti - piaci részesedésének növelésére, valamint a folyamatos innovációra fókuszál, de emellett a kereskedelem egyéb igényeinek is meg kívánnak felelni a jövőben is.

A Bonbonetti Csoport a kulcsmárkák erősítése mellett kiemelkedő energiákat fordít termékkínálatának bővítésére és a folyamatos termékfejlesztésre is. E törekvésnek megfelelően továbbra is egy kézben összpontosulnak a marketing és innovációs terület feladatai. Csikai Erika 2006. márciusában csatlakozott a Bonbonetti Csoporthoz, mint marketing és innovációs vezető. Szakmai pályafutását a BAT Pécsi Dohánygyár marketing osztályán kezdte, ahol több mint 5 évet töltött különböző marketinges pozíciókban Nevéhez fűződik a Sopianae márka vezető szerepének megőrzése és a Pall Mall márka hazai bevezetése. Ezután több mint 7 évig a Dreher Sörgyáraknál dolgozott marketing, majd az üzletfejlesztési osztály vezetőjeként. Ez idő alatt sikerült a Dreher sörből egy igazi prémium márkát kialakítani, az Arany Ászok pedig a második legnagyobb hazai márkává fejlődött irányítása alatt.

A Bonbonetti Csoport kereskedelmi igazgatói pozícióját 2006. áprilisától Seregi György tölti be. A szakember 1991-ben kezdte szakmai pályafutását az FMCG piac területén, ahol több multinacionális vállalatnál is dolgozott, élelmiszer és háztartásvegyi-kozmetika területeken. Végigjárta az értékesítés terület minden szintjét, olyan vállalatoknál, mint a Procter and Gamble, Benckiser és a Pharmavit. 2000-től a Sara Lee Hungary Kávé és Tea Kft-nél dolgozott, távozásáig értékesítési igazgatóként a társaság magyarországi kereskedelmi tevékenységének irányításáért felelt. A Bonbonetti Csoportnál a társaság termékeinek teljes körű belföldi értékesítéséért felel majd.
Sánta Sándor a Bonbonetti Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: "Örömömre szolgál, hogy a Bonbonetti csapatát két ilyen tapasztalt és szakmailag elismert vezető erősíti a jövőben. Édesipari csoportunk stratégiája továbbra is változatlan, így tovább folytatjuk a már megkezdett munkát a márkaépítés területén, de emellett kiemelten koncentrálunk a kereskedelem egyéb igényeire is. További célunk, hogy működésünk hatékonyabbá tétele mellett a fogyasztóink igényeihez is alkalmazkodó új termékek kifejlesztésével még eredményesebbé tegyük a csoport működését."