Mint a vígjátékot készítő és sugárzó NBC illetékesei közölték, a május 5-én műsorra kerülő két órás show reklámidejét teljes mértékben értékesítették. Az adásban felvillanó visszatekintés alatt a félperces reklámidők a Super Bowl árban mért 2 milliós tarifánál valamivel alacsonyabbak lesznek, 1,25 millió dollárba kerülnek az NBC szóvivője szerint. Hillary Smith ugyanakkor nem számolt be arról, hogy mely cégek reklámjai fognak az adás alatt futni.
A televíziós sorozatok hagyományosan óriási nézettséget hozó utolsó részei előlegezték meg az immár tíz éve futó Jóbarátok esetében is a hirdetők bizalmát. A most fizetendő árak ugyanis többszöröse a "normál" részekben fizetett 450 ezer dollár körüli reklámidőknek.
A nézettséget illetően senki nem mer jóslatokba bocsátkozni. Ami 40 millió dollár feletti nézőszámú befejező epizódokat illeti, mint a Seinfeld (41,3), a Cheers (45,5) vagy a Fugitiv (Szökevény) (45,9), a Jóbarátok reális eséllyel bír, hogy beérje őket. A csúcstartó M.A.S.H viszont többek szerint komoly falatnak bizonyulhat a maga 60,2 milliós nézőszámával.
Kapcsolódó anyag
Itthon mérsékelt sikerrel futnak Amerika kedvenc műsorai
Kétmillió dolláros reklámidő a Jóbarátokban
Televíziós sorozatot tekintve soha ekkora összeget nem fizettek még hirdetők, mint amennyibe a Jóbarátok befejező epizódjának 30 másodperces hirdetési ideje kerül.