2p

Televíziós sorozatot tekintve soha ekkora összeget nem fizettek még hirdetők, mint amennyibe a Jóbarátok befejező epizódjának 30 másodperces hirdetési ideje kerül.

Mint a vígjátékot készítő és sugárzó NBC illetékesei közölték, a május 5-én műsorra kerülő két órás show reklámidejét teljes mértékben értékesítették. Az adásban felvillanó visszatekintés alatt a félperces reklámidők a Super Bowl árban mért 2 milliós tarifánál valamivel alacsonyabbak lesznek, 1,25 millió dollárba kerülnek az NBC szóvivője szerint. Hillary Smith ugyanakkor nem számolt be arról, hogy mely cégek reklámjai fognak az adás alatt futni.

A televíziós sorozatok hagyományosan óriási nézettséget hozó utolsó részei előlegezték meg az immár tíz éve futó Jóbarátok esetében is a hirdetők bizalmát. A most fizetendő árak ugyanis többszöröse a "normál" részekben fizetett 450 ezer dollár körüli reklámidőknek.

A nézettséget illetően senki nem mer jóslatokba bocsátkozni. Ami 40 millió dollár feletti nézőszámú befejező epizódokat illeti, mint a Seinfeld (41,3), a Cheers (45,5) vagy a Fugitiv (Szökevény) (45,9), a Jóbarátok reális eséllyel bír, hogy beérje őket. A csúcstartó M.A.S.H viszont többek szerint komoly falatnak bizonyulhat a maga 60,2 milliós nézőszámával.

Kapcsolódó anyag
Itthon mérsékelt sikerrel futnak Amerika kedvenc műsorai

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!