A Grey, mely 2005. január 1-től a WPP Group része lesz, elvesztette egyik igen jelentős ügyfelét. Bár a Marsot is gyártó Masterfood brandjeinek reklámjait a jövőben más készíti, az internetes és dm megbízatások maradtak a Greynél. Az élelmiszergyártó termékei közül a Milky Way és a Mars marketingjével a BBDO foglalkozik, a Starburst és a Cookies megbízatása pedig a TBWA ügynökséghez vándorol. A tenderek értéke igen jelentős: csak a Mars csokoládé reklámköltségvetése 53 millió dollár volt az USA-ban tavaly.
A Twix és Dove brandekkel okozta a Masterfood a legnagyobb meglepetést, ezeknek a termékeknek a marketingjével ugyanis a Nitro, egy aránylag ismeretlen, Shanghaiban található cég fog foglalkozni a TBWA-val közösen. A kínai reklámcég csak most, a tender megszerzése alkalmából nyitott először irodát Ázsián kívül, New York-ban.
(Menedzsment Fórum)
Kezdő kínai reklámcég mellett döntött a Masterfood
Elveszi marketingmegbízatását a Masterfood eddigi ügynökségétől, a Grey Worldwide-tól, írja az Advertising Age.