1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elveszi marketingmegbízatását a Masterfood eddigi ügynökségétől, a Grey Worldwide-tól, írja az Advertising Age.

A Grey, mely 2005. január 1-től a WPP Group része lesz, elvesztette egyik igen jelentős ügyfelét. Bár a Marsot is gyártó Masterfood brandjeinek reklámjait a jövőben más készíti, az internetes és dm megbízatások maradtak a Greynél. Az élelmiszergyártó termékei közül a Milky Way és a Mars marketingjével a BBDO foglalkozik, a Starburst és a Cookies megbízatása pedig a TBWA ügynökséghez vándorol. A tenderek értéke igen jelentős: csak a Mars csokoládé reklámköltségvetése 53 millió dollár volt az USA-ban tavaly.

A Twix és Dove brandekkel okozta a Masterfood a legnagyobb meglepetést, ezeknek a termékeknek a marketingjével ugyanis a Nitro, egy aránylag ismeretlen, Shanghaiban található cég fog foglalkozni a TBWA-val közösen. A kínai reklámcég csak most, a tender megszerzése alkalmából nyitott először irodát Ázsián kívül, New York-ban.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!