Komoly feladatra szánta el magát a hazánkban is jól ismert zabpehelygyártó a Kelloggs. Az amerikai cég most egy olyan piacot kíván meghódítani ahol, ha nem is ismeretlen a nyugati-típusú hideg reggeli, semmiképpen sem közkedvelt. A társaság ezért egyelőre csak kínai ételgyártók felvásárlásával próbálja meg a régióban betöltött szerepét erősíteni. Emellett a vállalat új termékek kifejlesztésén fáradozik, amely megfelel a helyi ízléseknek - írta a BBC.
A Kelloggs-ról
A cég egy kínai egység megnyitását is tervbe vette, a Kelloggs a régióban Japánban, Indiában, Tájföldön és Észak-Koreában rendelkezik üzemekkel. A gyártó a világ zabpehely piacának 40 százalékával bír, az Ázsiai térségben viszont ez az arány több mint 50 százalék, ám az itteni eladások egyenlőre bevételének csak 2 százalékát teszik ki.
